.

Sunday, May 19, 2013

Forumos talalkozo

Jo kis napoknak vagyunk utana; vege a felevnek, es jutalmul elmentunk a Nok Lapja forumos csajokkal talalkozni, csak mi, ferj es gyerekek nelkul. Regota terveztuk, es vegre osszejott. En meg joval Bubu szuletese ota tartozom arra a forumra, es nehez elmondani, micsoda varakozas elzte meg ezt a talalkozast. Ismerjuk egymast, sokszor jobban, mint szemelyes ismerosokkel, ugyanakkor harmojukkal sose talalkoztam.  Es penteken, az utolso (egyebkent elegge durvan kemeny es nem fair) vizsga utan felkerekedtem, es 3 ora mulva osszeolelkeztem vegre veluk. Nagyon szurrealis erzes volt, es ugyanakkor rettento szivmelengeto. Plane miutan nekiallt Agi barackos Bellinit csinalni... es abban aztan minden volt, a fagyasztott gyumolcs mellett: pezsgo, rum es talan vodka? en mar nem tudom, de nagyon jo volt. Meg szines szivoszalakat es kis koktel-esernyoket is hozott! A hazi, igazi szabolcsi toltottkaposztarol, makoskalacsrol es buktarol nem is beszelve. Timi meg mikor keso este megerkezett, hozott mindannyiunknak egy-egy kezzel rajzolt egyedi polot! Esz megall, komolyan. Olyan meghato volt az egesz. Es mindez nem johetett volna letre Bea nelkul, aki megszervezte, hogy a templom vendeghazaban lehessunk, amit nemreg ujitottak fel nagyon szepre. Szoval aznap este ejjel kettoig iszogattunk es dumaltunk, de tenyleg mintha ezer eve ismernek egymast.  Bejartuk a varost meg delutan. A magyar etteremben en csak a huslevesbol tudtam par kanallal enni, nem volt etvagyam, es csak neztem ahogy Agi es Timi joizuen falatoznak, aztan hazajottunk es en ki is doltem aznapra. Pedig milyen jo kis hagyomanyos etterem volt! Na de a dekor mar onmagaban megerte elmenni.
Maga a varos (Ligonier, PA) is nagyon szep, sok kicsi utcaval, kedves bolttal, ahol az eladok szinte mind kedves nenik-bacsik; az utcan szepen oltozott emberek, nyugalom, beke. Az egyik antikos boltban talaltunk meg egy magyar koronas kepet is, es harom egyforma bogret amit rogton meg is vettunk emlekul. Kaptam ott meg egy karkotot is, kemeny egy egesz dollarert. :) Megneztuk a helyi Ligonier Erodot is, ami mellett muzeumot is epitettek. Nagyon vagany, rendezett hely az is. Bubuek is nagyon elveztek volna, bar nem tudtam szabadulni a gondolattol, hogy Bogyo tuti felmaszott volna a hegyes karokra. A muzeumnak nagyon jo kis ajandekboltja is volt, igy hoztam haza a fiuknak egy-egy jatekot, magamnak meg egy szep fulbevalot. Aztan este is sokaig beszelgettunk, valami ejjel egyig, ma meg delelott felpakoltunk es hazajottunk. Hazafele egy sokkal jobb utat talaltam, mint odafele, es feloraval hamarabb itthon is voltam. Volt nagy orom, egymas nyakaba borulas, "Anya, hianyoztal! illetve "Anya anya anyaaa" :))
Este meg grilleztunk is egyet, aztan hamar agyba dugtuk a gyerkocoket, mert Bogyo egesz nap fel orat se aludt es mar nagyon faradt volt. Most viszont en is elteszem magam holnapra, mert biza hatkor kelunk. Bubu utolso hete van az ovodaban, aztan kitor a nyari szunet!

0 comments: