.

Wednesday, May 8, 2013

Bogyo log, en halogatok, es buborekozunk is

meghozza a farol, majd mint erett gyumolcs, le is hullik. Szerencsere Nyul ott volt.
Azert a halado hasizom-gyakorlat az befigyel, mi? En tuti nem tudnam utana csinalni.


Egyebkent mas hir nem nagyon van; telnek a napok, angolbol mar megvan a jegyem is, hihetetlen mod A lett (azaz otos). A zaro dolgozatomat pedig ugy adtam le mult heten, hogy konkretan egyszer se olvastam at, mert arra mar nem volt ido. Aztan bedoglott a nyomtato; gyorsan megcsinaltam, kinyomtattam es rohantam esz nelkul orara, de igy is megusztam. Azt kell, hogy mondjam, az ilyenek miatt erosodik meg az emberben az "ej, raerunk arra meg!" mert ugye lam-lam, igy se lett baj, ha' minek akkor idoben barmit is megcsinalni.
Na de viccen kivul azert az eset kicsit megremitett, igy a statisztika ZH-ra mar majdnem tiz percet keszultem, aznap reggel, mig Nyuszi a kolkoket berakta a kocsiba... Hat, holnap kiderul, az mire lett eleg. Egy biztos, anatomian ezzel a modszerrel nem fogok otost kapni, ugyhogy tegnap igyekeztem belehuzni. Jobb keson, mint soha... jovo heten zarovizsga abbol is. O.o De varom mar a veget, vaaaa!

Ja, Bubu ma hazajon az ovodabol, kezeben sajat keszitesu anyaknapi ajandekaval, egy szivarvanyosra festett tanyerkaval. Mar majdnem meghatodtam, de mikor nyulnek erte, kozolte, hogy ezt o csinalta, ergo az ove. Mondom, es en? Hat, ezt o inkabb megtartana, aszongya. Hat, mondom, szepen allunk. :-)) Vegul Nyul csak ugy birta ravenni, hogy oda is adja ("Na jo, anya, lehet a tied ha annyira akarod") hogy majd neki is csinalnak masikat. Nem gyenge mi?!

Itt buborekoznak.

0 comments: