.

Tuesday, December 18, 2012

Bogyulas

Ezeket ma csinaltuk Blankaval Obogyosagarol. A vege fele azt jatszotta, hogy olbol hanyattvagta magat, es forogni kellett vele, ugy keszultek az egnek allo hajas kepek.

Nagyon okos am, amellet hogy iszonyu mozgekony. Pl. siman es erthetoen kozli, hogy enni, kerem, add. Mondjuk ugy ebbol kb. a prioritasok is kiolvashatok. :)
Ma egyebkent beszereztem nehany talalo-edenyt a nagy karacsonyi vacsorara, aztan kinyomtattam a hazilag keszult kepeslap-izemizet, huszszor ujrainditottam a gepet/nyomtatot mert valamelyik folyton lefagyott,... Aztan boritekoltam oket, cimkeztem, belyeget ragasztottam, kivalasztottam egy csomo utolso pillanatos ajandekot (azaz kb. az osszeset), megrendeltem oket (hala az Amazonnak, idoben itt is lesznek).
Majd ekkor felremlett, hogy holnap zarovizsga. Es nincs itthon SEMMI kaja, ugyhogy miutan a costcos orultekhazat tulelem, meg a vizsgakerdeseken is at kene menni. Hajaj. Viszont utana vege a felevnek! hurrrraaa!

0 comments: