.

Sunday, May 20, 2012

Seta a szomszed sraccal

Elmentunk megnezni a lepkeket huszadjara, ezuttal a szomszed sracal, Aaronnal (hogy ennek is miert pont ezt a nevet adtak?) Minden esetre jol ereztek magukat benn, mig en kinn Bogyultam. Es nemhiaba, mert arrajart es jo nagy fekete kigyo, meg sose lattam ekkorat szabadon. Le is fotoztuk nagy lelkesen, pedig volt aki sikitva menekult. Szerintem szep.
Aztan a sracokkal megneztuk a kertet, most nyilnak a rozsak.
Estere megint ossznepi kidoles lett, mire Alexandra jott mar mindegyik jol ki volt faradva. Mi Andrassal meg elsetaltunk egy kozeli vendeglatoipari letesitmenybe (a.k.a. kocsma), ahol elozene is volt. Szerencsere sor is.
Most ez igy ennyi, mert Bogyo ebredezik ahogy hallom.

4 comments:

Blacktulip said...

Teljesen egyetertek, par csufolodasert kivenni elegge tulkapas...engem meg a veletek logas kapcsan az is erdekel, hogy a szulok ezt engedik? Es ha mondjuk nem fogad nektek szot vagy beleesik a toba, ki a felelos? Tudom, megszolalt a paramami, de en tobbek kozt ezert nem vallalnam huzamosan mas gyereket szulo nelkul, akarmi megtortenhet...

Andrea said...

A szuloket egyaltalan nem zavarja hogy mindig itt van. Ami a felelosseget illeti, egy 11 eves azert joval megnyugtatobb jelenseg, mint egy haromeves. Kifejezetten meggondolt. Meg sose kellett raszoljak, csak egyszer, mikor abotanikus kertben akart viragot szedni (ami abbol fakad, ogy sose jar sehova es nem tudja, mit lehet). Nyilvan amigy en vagyok ilyenkor erte a felelos, mert en vagyok a felnott. De eddig legalabbis nem volt semmi problema ebbol. Latod, en meg teged csodallak, hogy be mersz vallalni tobb harom ev korulit, nekem azok tunnek eszvesztonek, foleg csoportosan. :-)

Blacktulip said...

Igen, heti egyszer 4 orara elhagyom az agyam, de ugye en cserebe kapok 3szabad delelottot.

Tudom, hogy egy 11 eves mar nagy, en is engednem baratokhoz, azok szuleihez, inkabb az riaszto, hogy nem zavarja oket, nem ajanlottak fel, hogy ok is csatlakoznak a botanikus kertbe stb. Lenyeg, hogy nektek segitseg!

Andrea said...

Hat ez az. Sot nemcsak nem csatlakoznak, de gyakran ugy tunik, orulnek, hogy lelep. :-( Mikor a novereit is hivtam, oket nem engedtek, mert hazit kellett csinalni (penteken?!), de vele mintha ugy lennenek, hogy kit erdekel. :-(