.

Friday, May 18, 2012

Hogy ne csak a FB-os ismerosoket kinozzam



Eperbol, amit egyutt szedtunk. Meg nem kostoltam, mert forro, de eddig jonak nez ki. Annyit valtoztattam rajta, hogy tettem a tesztajaba egy kis reszelt citromhejat meg egy csepp vaniliat es egy csipet sot. Itteni nepek kedveert, a 25 deka cukor az kb egy csesze (250ml), a 25 deka liszt az meg 2 csesze. 100g vaj az saccperkabe egy rud. Nagyon gondolkodtam valami ennel impozansabb sutin, kremmel meg minden, de aztan kiderult, hogy ez ugy pont jo is volt ket lurko mellett. Epphogy beraktam a sutobe mikor mindketto elerte a robbanaspontot. :-))

1 comments:

Unknown said...

nagyon gusztusos lett! hasonló recepttel készítem, nálam ~100 gr vaj, ~100 gr cukor, ~150 gr liszt, 3 tojca. Gyors és még gyorsabban fogynak az ilyen gyönyörűségek. Eperrel még nem próbáltam, de ki fogom! :)