.

Saturday, October 30, 2010

Tokolunk

Most igazi oszi napot tartottunk, elmentunk a Butlers Orchardba sutotokot szerezni, aztan kifaragtunk kettot, majd levelgyujtes utan karamellat is csinaltunk. Utobbi mondjuk kiralyi tobbes, mert azt egyedul jobb csinalni, tekintve hogy forro cukor es gyerek (vagy ferj) nem jo kombinacio.
Szoval a fo attrakcio azok a tokok voltak, van vagy huszfele biztos, ha nem tobb. En se tudtam veluk betelni, de a fiuk se. Bubu szabalyos transzba esett, halalkomoly fejjel rohangalt fel-ala, a nagyobbakra ra akart ulni, a kozepeseket felemelni, a legkisebbet meg dobalta. Szoval sokoldalu allat ez a tok. Volt elvileg oszi fesztival is, csuszdakkal meg arcfestessel meg mifenevel, de addig el se jutottunk, rogton a tokoknel elakadtunk. Aztan vettunk meg egy csomo oszirozsat is, szoval keszulunk a holnapi trick or treat-re. Mar csak egy zsak edesseget kell beszerezni, arra az esetre, ha a hazi karamella nem lenne eleg. Na meg ha eleg jo lesz, bevallom inkabb mi esszuk meg. :-)) Nem volt olyan nagy ordongosseg eddig megcsinalni (felvagni meg nem probaltam), de teny, hogy veszelyes dolog, nem vagtam volna bele, ha nincs aki Bubut lekosse. A vege fele meg spriccel is a rohadt forro cukros lotty, szoval nem jatek.
Jut eszembe, tudja valaki, lehet-e itt celofant kapni, es ha igen, milyen neven? Itt ugy lattam, papirba csomagoljak a karamellat, de szerintem a celofan vagy vmi hasonlo jobb lenne.

Annyi hir van meg, hogy penteken voltam Chrisnel rendelesen, es hivatalosan gyogyultnak vagyok nyilvanitva. Szoval hetfotol vissza a sobanyaba. Nem mondhatom, hogy varom, bar a kollegakkal jo lesz talalkozni.

0 comments: