.

Friday, October 15, 2010

bejelentkezes, valamint az Atlag-nyuzuge Allast Keres

hogy meg elek. :-) Mi tobb, nemcsak hogy elek, szuszogok, stb, hanem meg viszonylag produktiv is voltam ma! Komolyan, le vagyok nyugozve magamtol, hehe. Kulonosen annak kontextusaban, hogy tegnap szo szerint orultem, hogy lyuk van a hatsomon, es a majdnem-baleset tulelese utan ijedt feloleny modjara pislogtam az agyamon egesz fennmarado delutan.
Naszoval, ezzel szemben ma azzal kezdtem, hogy levizsgaztattam az autot, ami csodak csodajara atrepult a vizsgan, dacara a repedt kipufogonak. Hurra!
Ezek utan jott egy kisebb visszaeses, ugyanis a CVS-ben megvettem mindent, ami elem kerult, es Bubunak kicsit is szorakoztatonak minosult. Ugymint: ujabb tizenket "kulonosen elenk szinu" kreta (ugye nincs meg neki otven, igaz, kisse valoban fako mind), egy szinezo (tengeri allatokkal, ujabban a capak es meduzak mennek), egy "activity box" aminek aztan a felet ki kellett szelektaljam, mert tul apro darabokkal volt tele, de igy is maradt ott egy zsak pompom, ragaszto, szines farudacskak, miegymas. Hmm mi volt meg... Ja igen egy csomag szines papir; tervezem, hogy kivagdosunk majd mindenfele formakat, es ragasztgatunk (remelem inkabb a lapra, es kevesbe a falra meg az ulogarniturara, de legyunk realistak).
Na ezek utan, hogy felvasaroltam a boltot, hazajottem, es hirtelen felindulasbol elkuldtem az oneletrajzomat ket helyre is! Mar csak 895millio helyre kell jelentkezzek, es maris lesz eselyem egy interjura! Juhhe! Fo a lehengerlo optimizmus.
Marhara nem konnyu am ez az allaskereses, foleg igy, hogy halvanylila gozom sincs, mit is akarok csinalni. Igy aztan kell egybol harom alaptipusu oneletrajz, egy a gyogyszergyaraknak, egy a kriminalisztikai laboroknak, egy tanitashoz. Es akkor Andras otletet, a konzultansi allast meg nem is vettem, szoval negy. Ebbol nagyjabol az elso harom mar megvan, de ahanyszor atnezem, mindig talalok benne valamit ami idegesit, es meg mindig nem vagyok egyikkel se megelegedve. Na de el kell kezdeni valahol. Az utolso tipust Andrasra fogom bizni, arrol aztan vegkep fogalmam sincs, hogy oda minek kellenek, bar engem vonz a zsak penz amit allitolag ezzel lehet keresni.
Hu remelem egyik jovendo munkaltatom se olvassa a blogot. Most tok lebuktam, hogy valojaban minden Letter of Intent, meg Cover letter, meg Research Interest, Personal Statement meg fittyfene ellenere abszolut nem tudom, mit akarok, azt meg plane hogy miert.
Kar, hogy ezt nem lehet leirni:
"Kedves Jovendo Munkaltato,
azert szeretnek egy masik allast, mert a valtozatossag kedveert valami ertelmeset szeretnek kezdeni magammal; tekintve, hogy a foallasu anyasag szamomra, mint olyan, minden erofeszitesem ellenere kudarcra van itelve, maradt a kulonben nem tul kulonleges eszemre valo tamaszkodas. Ertek egy csomo mindenhez, megbizhatoan aprolekos es kreativ munkara vagyok kepes, es masok erdeklodeset is fel tudom kelteni a legbizarrabb, sot, egyenesen dogunalmas temak utan is. Ha valami tenyleg erdekel, egyenesen szenzacios munkaero vagyok. De valljuk be, megvannak a gyengeim is, ugymint tokkelutott fonokok nyilt utalata, gyakran az utolso pillanatra valo halogatasa barminek, ja es en se lelkesedem a szombat ejjel kettokor leadando uber-surgos munkak irant.
Valamint...szeretnek megelni a fizetesembol, tisztelt Munkaado, ezert ertekelnem, ha adnanak legalabb feleannyit, mintha allampolgar lennek, es tobb valasztasom lenne. Mondjuk mint a kormanyzati szerzodesen levo csatornatisztitoknak, ami utolso informacioim szerint evi 90ezer penz. Na, ha ezt megadjak, nem banom, meg pentek este nyolckor is egesz lelkesen veszem majd fel a telefont.
Munkak, aminek tobb ertelme van, mint kiskanallal tengerbe vizet hordani, kulonos elonyt elveznek.
Csok,
A Jelolt"

0 comments: