.

Thursday, October 14, 2010

akkor folytatom

ezt a "szegeny Andrea, hogyan is erez valojaban" sorozatot (most kepzeljetek ide egy ironikus arckifejezest). Ugye az erdeklodesre valo tekintettel, ahogy mondani szoktak, de igazabol ha oszinte vagyok, magamnak irom foleg.
Szoval ma nagy kalandban volt ismet reszem, ugy latszik, ujabban halalkozeli elmenyek jonnek egyik a masik utan, mintha felulrol allandoan raznanak, hogy te hulye, vedd mar eszre hogy orulnod kene hogy elsz. A vicc az hogy jelenleg nem kifejezetten orulok, nem mondom hogy banom, vagy ilyesmi, de az orom se jon igy magatol, mint normalisan. Szoval, na, nyogjem mar ki, hogy mi tortent. Tehat vittem ma Bubut Gabihoz, omlik az eso, es olyan dugo van az uton, hogy ihaj, lepesben se araszolunk vagy fel oraig, Bubu mar turelmetlen, aztan velem egyutt o is feladja, es zombulunk ki az ablakon nezve az esot, tokeletes beletorodessel. Marha nehezen vegul odaertunk, de kozben elhataroztam, hogy ugyanezt vissza nem jatszom el, inkabb elgurulok az autoszerelohoz (kozben remekul kibogom magam, sehol nem lehet olyan oszinten jot bogni, mint a kocsiban), szoval harom legy egycsapasra. El is mentem, beszeltem vele lyukas kipufogo es repedt szelvedo ugyben, majd szepen elindultam haza. Aztan egy bazinagy, negysavos keresztezodesben az autom szepen akkorat csuszott, hogy meg miota vezetem, ilyet nem lattam. Raadasul egy nagy negykerek-meghajtasu terepjaro, es emlekeim szerint rajta is volt a negykerek, megis ahogy elindultam a zoldon balra, azt erzem hogy total semmi kontrollom felette egy csuszunk hol jobbra hol balra, ketszer atszelve teljes szelessegeben az utat, mindenki dudal, en meg nezek, hogy mi a rosseb tortenik?? Aztan sikerult lefekezni az ut jobb szelen, anelkul, hogy barkivel utkoztem volna, ami egyenesen csodaval hataros, tenyleg, es kiszuszogtam magam, majd behuzott fullel-farokkal hazavezettem. Es bogtem persze, ezen is, mint mindenen ujabban, hogy MIERT, bakker, nincs eleg bajom, minek meg ez is? Ket dolgot nem ertek (na jo, tobb is van, de most maradunk ennel a kettonel). Az egyik, hogy miert nem volt rajta megse a negykerek, mert mikor megalltunk, lattam hogy ki van kapcsolva? Eskudni mernek, hogy mikor elindultam a szerelotol, rajta volt. Vagy kozben kikapcsolt? ilyen van? Eddig sose csinalt ilyet, szoval biztos en kapcsolhattam le, ebben az esetben viszont on- es kozveszelyes idiota vagyok. Nem lep meg, de felelmetes. A masik kerdest meg rogton az elejen irtam mar, hogy vajon a Joisten vigyaz ram allandoan, vagy ez is pusztan a random univerzum megnyilvanulasa volt. Most igy utolag leirva az elso tunik valoszinubbnek, de akkor es ott teljesen az volt az erzesem, hogy megint sodrodom az esemenyekkel, minden szar csak tortenik velem, en meg nezem, majdnem kivulrol, es utalom, hogy miert kell ujabb es ujabb ilyen genny dolgokon atmenni, megis vajon mire megy ki ez a jatszma, mit var vajon a Fojatekos? Van ilyen egyaltalan? Vagy van, de passzivan nez? Vagy van es vigyaz ram es celja volna velem megis? Marhara, elmondhatatlanul jobb erzes mikor az utobbiban tudok hinni. De momentan csak nezek ki a fejembol, figyelem kinn a zuhogo esot es orulok, vegulis, hogy elek. Mekkora blamazs lenne mar ilyen hulyen kimulni a vilagbol, egy elfelejtett terepvalto miatt. Raadasul amekkora boszme nagy auto ez, mast is magammal huzhattam volna, es ez igazan szar lenne, mert az egy dolog, hogy nekem nincs ki a negy kerekem (szo szerint), de ezt igazan nem mas kene megszivja. Szoval nem tudom, ram vigyazott-e csak  Joisten, vagy masokra is, de ugy tunik megusztuk mindannyian ma reggel tizenegykor az Old Georgetown Roadon.

Kozben teljesen random informaciokent elmondom, hogy Andras itthonrol dolgozik, gepel es szamol ezerrel a kis excel tablazatain, en meg tejesen le vagyok dobbenve, hogy tudja csinalni, mert en nagyon messze allok ettol jelenleg. Szomoru mod nem is csak az a baj, hogy ne tudnek koncentralni, vagy ilyesmi, hanem egyszeruen Nem. Erdekel. Egy. Kicsit. Se. ...es ez nagyobb baj, ha engem kerdezel, az ember elobb-utobb visszanyeri az eszet (ha van), de ha nem akar vele kezdeni semmit, akkor marad a puding-let.

Puding kikapcs.

0 comments: