.

Saturday, October 30, 2010

Szuper konyv

Mikor a kocsim rendetlenkedett vmelyik nap, es a konyvtarban vartam, mig kiderul, mibaja, ezt a konyvet talaltam:

Szenzacios egy kis cucc, pedig nem valami szuper csicsas kiadas, meg egy franya szines kep sincs benne, se fotok, semmi, csak egyszeru rajzok es fenomenalis otletek. Nemcsak konkret jatekok, amiket lehet jatszani, bar nekem ezek a legfontosabbak, hanem par oldal arrol is, mit miert csinalnak a gyerkocok ebben a korban. Na de az igazi kincs bene az, hogy ad egymillio otthon, szinte a semmibol megvalosithato otletet. Mindenfelet, amire biztos igazi osanya-tipusok maguktol is gondolnak (hogy pl. kint az udvaron is lehet vizfestekezni, es akkor kit erdekel, ha lecsopog?), de en olyan vagyok, akinek ez pl. eszebe se jutna. Masik kedvencem, amit meg fogok probalni, a ziplock bag konyv, de addig meg nem jutottam el, kartonpapir hijan. Vagy hogy ures dobozokbol hogy lehet szigeteloszalaggal dobot csinalni, meg hogy a gyerekek sokkal szivesebben figyelnek egy jatekallat szavara, mint az anyaera (pl. "itt az ideje bejonni", ha en mondom, hisztit valt ki, ha a plussmedve, akkor OK). Meg ilyenek. Vagy hogy a kolkok hogy imadnak dolgokat dobalni, es hogy ezt hogy lehet varialni (kidobjuk, vagy valamibe bele, valamire fel, valamirol le). Eddig amiket megcsinaltam belole, mind nagy sikert aratott Bubunal, szoval mar reg megerte megvenni, pedig ezalatt a par het alatt biztos nem jutottam a tizedeig se. Egy dolog nem jott be, a vecepapir-gurigabol gyartott zizego, mert mint rajottem, a mai gurigak olyan gyenge anyagbol vannak, hogy ha korefog az ember egy befottesgumit, osszecsuklik. Na de sebaj. A konzervek meg a regiek, mint a mai "ussuk-hogy-milyen-hangot-ad" projektbol kiderult.

0 comments: