.

Thursday, April 4, 2013

Cherry (nem) blossom

Naszoval ma vegre egyik gyermek sem volt akutan lazas, kohogos, nyugos, semmi, ugyhogy beprobalkoztunk egy Gabizassal mindharmuknak, es mikor sikerult, azt se tudtuk, mihez kezdjunk hirtelen jott szabadsagunkkal. Ugyhogy fogtuk magunkat es benyomultunk Kamival DC-be, megnezendo a cseresznyeviragzas-fesztivalt. Azt mondtak, most van a viragzas csucsa, csimborazzoja, a non-plusz-ultra virag-ozon, hat ne hagyjuk mar ki. Na ehhez kepest marha hideg volt es nehany elszant es extra-bator fan kivul (ilyet osszesen kettot lattunk) csak bimboztak azok a franya viragok, de azert szuper nap volt ezzel egyutt is. Bejartuk ott az egesz belvarost gyalog, de tenyleg, az osszes memorialt, es vegulis sikerult nehany olyan kepet csinalni, mintha tenyleg viragoznanak a fak, pedig dehogy. Mikor mar majd' ehen vesztunk, ugy delutan harom fele, veletlenul rabukkantunk egy szazadeleji noi divat kiallitasra, es korgo gyomor ide vagy oda, bementunk. Gyonyoru volt, de megallapitottuk, hogy biza hihetetlen, mennyivel aprobbak voltak akkoriban a nok. Az atlag derekboseg az kb ketmaroknyi, az atlag cipomeret talan egy arasznyi. De a ruhak, kiegeszitok, minden csodalatos szep es gazdagon diszitett volt, szoval nagyon orulok, hogy ratalaltunk. Aztan boklaszodtunk meg egy csomot, majd elmentunk egy portugal csirkes kajaldaba enni. Itt jottem ra, hogy ezek nem viccelnek, mikor csipossegrol van szo; ovatosan kozepesen fuszeres majat kertem, es meg igy is langolt a szam mint a rosseb! Muszaj volt ra legorditeni ket sort; tiszta szerencse, hogy kivalo a portugal sor, ugy csuszott, hogy csak na. Le is fenykepeztem a cimkejet, hatha rabukkanunk meg.
Ja azt nem is mondtam, hogy igaz a gyerekek egeszsegesek, de en bezzeg olyan kotohartya-gyulladast szedtem mara ossze, hogy reggel alig birtam kinyitni a szemem; mazli, hogy a legutobbi ilyen utan maradt meg szemcsepp, remelem holnapra elmulik es lesz ertelme bemenni orara; ma kisse vakeger uzemmodban kentem. Logtam is matekrol es angolrol is, de azt kell, hogy mondjam, megerte. :)
Ma van az utolso estejuk itt Lilivel, holnap sajnos utaznak haza. De nagyon jo volt, hogy itt voltak, mindenki igazan jol erezte magat.

1 comments:

Unknown said...

Hasonló a helyzet, beteg gyermek felgyógyítása után most nekem van kötőhártya-gyulladásom, még jó hogy maradt a gyerekgyógyszerből.