.

Friday, April 26, 2013

Tovabbi kalandozasok kajak teren

Namarmost az emlitettem ugye hogy lett egy szuperturmix, de azota nincs mar egyedul am a draga. Csatlakoztak hozza jobaratai, a spiral-szeletelo, es az aszalogep. :-))




Bar ugy nez ki, mintha szegeny spiralozot ki se vettem volna a dobozabol, de ez nincs igy; azota varazsolt mar nekem cukkinibol spagettit, de fog meg az repabol is meg egyeb zoldsegekbol is mindenfele csodakat tenni. Jo kis cucc, nagyon szeretem. Latvanyos salatakat, koreteket tud csinalni percek alatt, es ez speciel meg nem is volt draga se.

Az aszalogep ma erkezett, es persze egybol be is uzemeltem; ahogy a kolkok lefekudtek, es visszajottunk Andrassal a Home Depotbol (holnap fuvezik, hehe), en nekialltam almat, banant es paradicsomot szeletelni, aztatni, izesiteni. Es most kivancsian varjuk, mi lesz beloluk reggelre!

Kozben egyebkent meg sok uj kajat kiprobaltam am; volt, ami bejott, mint pl. a kendermag-tej (igen, igen, kendermagos tyuk lett a zasszony ;-) es volt ami szornyu volt, mint a celkas tormas turmix. De a lenyeg hogy minden nap van valami uj. Aban remenykedem, hogy majd lassan beletanulok, es mondjuk oszre mar nem hol igy, hol ugy sulnek el a dolgok, hanem megint gyprsan es magabiztosan fogok "fozni". Hat nem vicc, hogy mar maga a kifejezes hogy valaki tud sutni-fozni egybol olyan elkeszitesi eljarasokat foglal magaban, amiket ujabban igyekszem elkerulni. Na jo valljuk be, nem kerulom am olyan hu, de nagyon, mert ma is miutan a zoldeket bepakolasztam a gepbe, szepen osszeraktam nem is egy, de KET kulonbozo kenyeret holnapra), na de mindegy. :-) En mondjuk nem nagyon eszem belole.

Nehany eddigi kaja kepekkel.

Holnap viszont valoszinu repul kifele az ablakon minden esszeru megfontolas, mert kolbasz-fesztivalra megyunk! Juhhe! Lesz neptanc, mulatos is, sult kolbasz, langos, csapolt sor, es jobaratok. Hu de varom mar!! No addigis, itt van Bubulinusz az oviban, mikor hazi allatokat hoztak nekik megnezni. :-))

Ma nagyon bator volt am a lelkem; reggel begyulladt kotohartyaval ebredt, el kellett vigyem orvoshoz; es ha mar ott jartunk, megkapta a negyeves oltasait is. Negyet!! kettot a jobb karjaba, kettot a balba, es annyira ugyes volt, hogy csak na; meg se rezzent. Jutalmul kapott aztan delutan egy uj lufi fujo izemizet, nagyon boldog vele. Bogyo is jol van, ma vele semmi kulonos nem tortent, vagyis csak alig parszazszor kellett megakadalyozni, hogy eletveszelyes dolgot hajtson vegre. Igy van ez.

0 comments: