.

Monday, May 2, 2011

Tegnap

...este igy "segitett nekem keszulni" Andras es a makka:

Ezt Facebookra is felraktam, de ide is muszaj.
Biztos kizarolag ennek koszonheto (haha), de minden esetre ejjel egy lett, mire kesz lettem az anyaggal. Murphyre persze mindig lehet szamitani: Bubuka PONT ma reggel dontott ugy, hogy a szokasos nyolc helyett fel hetkor ebresztot fuj. Ugyhogy megcsak hetfo van, de mar olyan vagyok, mint a mosott kaka.
Tiszta szerencse, hogy jovo heten mar csak 3 vizsgat kell vegigcsinalni, es hurra, itt a szabadgsag! Ha mar csak alhatnek, vagy ha este lelkifurdalas nelkul nezhetnek egyszer filmet, mar az jol esne. De allandoan az van, hogy igazabol csinalnom kene valamit, igazabol mindog lenne mit simitani a jegyzeten, na vajon az a video jobban illusztralna-e a temat,... Bah. Vegtelen. Ja es ne is mondjam, hogy tegnap orakig valogattam a videokat, csak azert, hogy ma egyet se tudjak lejatsznai, mert bekrepalt a gep a teremben. :-D

Nagyon ugy gondoltam, hogy rettegni fogok, ha vege lesz, hogy na, kesz nincs munkam, jaj. Ehelyett varom, mint a Messiast. Es valahanyszor eszembejut, hogy nezzek allashirdetest, valami hihetetlen faradsag es letargia jon ram. Marha kostruktiv...

Szunetre vagyom! nyugalomra, bekere.

1 comments:

Takács Péter said...

Kalman nem kerult ezek szerint elo?
(Bennem hagyott emlekeket minden esetre mikor hamban setaltattam es latvanyossag voltunk es egyszer veletlen ugy megkarmolt, hogy orokre megmaradt a helye:)
De ugy nezem uj cic is jo valasztas volt:).