.

Saturday, May 14, 2011

Hu de reg nem irtam

Na majd most. Vagy nem, mert Bubu ebred. :-))
Szoval kijavitottam vegre az osszes zarovizsgat, mindenki megkapta a jegyet, vegre vege van a tanitasnak. Amit mar regota varok, de most kicsit fura is. Hirtelen a nyugalom.
Majd ha lesz vegre tiz nyugodt percem, es az orrom se folyik egyfolytaban, le szeretnem irni, milyen is volt ez az elso tanitas, miket lattam es tanultam. De ami most friss, az az, hogy mennyire maskepp allnak itt a diakok a dolgokhoz, mint otthon. Meg nincs ket napja, hogy megkaptak a jegyuket, de mar tucatjaval kapom a konyorgo e-maileket, hogy na de tanarno, hat nekem csak 3% hianyzik a jobb jegyhez, hat miert nem adja meg? Hiszen ott voltam az orakon! (Mintha ez valami kulonleges kegy lenne a reszerol, hogy megjelent). Na meg egyaltalan, elkepzelem, mi tortent volna, ha en egyetemen elkezdek vinnyogni a tanarnak, hogy de en keremszepen azt hittem, otost fogok kapni, hat nem lehetne-e hogy tenyleg? Igaz egy huncut jegyem sincs ami indokolna, es a zarovizsgam is harmas, dehat kerem en megjelentem orakon!
Repultem volna kifele, utanam meg az indexem, az tuti. A gaz az, hogy meg el is gondolkodtam, hogy rosseb ott eszi, kit erdekel, megadom nekik a jobbat (nem mintha megerdemelnek), de vegulis nekem fajni nem faj, es ha neki ettol jobb..? Ugyanakkor ugy erzem, ez tisztara szemfenyvesztes. Ha egyszer valaki egesz feleven at takony jegyeket gyujt, ne varjon mar csodat a vegen; es ha tenyleg az osztondija mulik rajta, miert nem tanul?!
Errol az a vicc jut eszembe, hogy egy rendkivul kihivoan oltozott holgyike odahajol a vizsgan a tanarhoz, hogy
- Tanar Ur, kerem, en AKARMIT megtennek, hogy atmenjek ezen a vizsgan!
- Igazan? Akarmit? kerdi a tanar.
- Akaramit! mondja a noci, es sugalloan rebegtetni a szempillait.
- ...akkor miert nem tanult?

Na de viccen kivul. Hat ha egyszer mar fizetnek is erte, akar tanulhatnanak is.

Ma egyebkent szenny ido volt, de azert mi jol elvoltunk; ebedre toltott pizzat csinaltam meg gombalevest, vacsorara meg darazsfeszket (alias dios tekercs, ha valaki nem ismerne). Fele kakaos lett, mert kifogytunk a diobol. Mondjuk ha Bubut kerdezed, o ugyis a kakaosra szavaz. No megyek is, mielott odaegetem az utolso adagot; kepek kesobb.

2 comments:

Blacktulip said...

Ez tényleg durva. Már a diákok könyörgése, mintha a jó jegy repeta lenne a menzán. Igazat adok, hogy kemény vagy, bár mindenki szereti a vajszívű, puskázni hagyó tanárokat, de ha a gyengéknek is megadod a jobb jegyet, az a rendesen készülő, azért megdolgozó diákok jó jegyét is leszállítja. Na meg a tekintély...:D

Janos said...

nyugi, mar itthon is tok masok a diakok, mint anno...szoval itt is meglepodnel :-)