.

Saturday, May 21, 2011

Mult het

Igen jol telt, nyugiban, bekeben... Igazi pihenes volt. Alig varom, hogy az FDAs trening lejarjon, akkor aztan tenyleg semmi szakmai dolgom nem lesz vegre. (Na jo van egy cikk amit igazan at kene neznem publikalas elott; egyszeruen sehogy se talalom hozza a motivaciot. Egy nap meg fontos lehet, de az a nap most igen tavolinak tunik).
Szoval ilyenekkel telt a het, mint hogy hova menjunk ma jatszoterre, meg mi legyen vacsorara, meg amuldozas Bubu legujabb szavain (pl. "esteledik").
Rajottem, hogy most hogy itt van Nyuszi, arany eletem van; valamelyik nap egyhuzamban aludtam 10 es fel orat. Meg ilyesmikre jut idom, mint egy olyan croissant recept kiprobalasa, ami 3 napig tart. (Nem vicc, tegnap fagyasztani kellett a vajat a liszttel, aztan ma hajtogatni - negyszer-, vagni, kifliket megformazni, holnap fogjuk megegyszer keleszteni es vegul sutni).
Aztan ilyent fedeztem meg fel, hogy van husz percre tolunk egy hasznalt-cikk bolt, ahova eredetileg jatekokert mentem be, de kiderult, hogy egy dollar alatt vannak konyvek. Felmarkoltam Bububak ket nagyon szep gyerekkonyvet (darabjat 69 centert), magamnak egy csomo Michael Crichtont, negyet masfel dollarert, Nyuszinak egy lanyregenyt, es osszesen nem volt 5 penz. Na ez dobbenet volt. Mondjuk az egesz bolt maga eleg depressziv, illetve nem maga a hely, hanem hogy hany gyerekes csalad vasarolt ott az egvilagon mindent, ruhatol a kanalig. Ilyenkor ra kell jonnom, micsoda szerencsenk van nekunk; mert nekem csak egy erdekes kaland ez, de masoknak az egyetlen lehetseges modja, hogy meglegyen, ami kell. :( Igaz, jo hogy van ilyen hely egyaltalan. Mondjuk amit nem vagok igazan, hogy miert ilyen (relative) dragak a gyerekruhak? $3-4 darabja, es a Targetban akciosan ujat lehet ennyiert kapni. Sot mashol is. Mondjuk voltak nagyon jo kis cuccok, amik biztos jobb minoseg, mint a T, de megis.

Ja Target; ma elmentunk Andrassal, mert vettunk a szomszed gyerkocnek egy gordeszkat ajandekba, amiert ilyen becsuletesen setaltatja az ebeket. Tok vartam, hogy mit fog szolni, de mire megirtam a kartyat hozza, elmentek otthonrol. (Tipikus!) Szoval ez is varat magara, de szerintem megeri. Nem akarmilyet kap, hanem ilyen Razort vagy mit, aminek elol-hatul osszesen 2 kereke van, es allitolag ubermeno. Nem tudom meseltem-e a szomszedokrol, de ok sincsenek tul jo helyzetben most, szoval szerintem a sracnak nagy meglepetes lesz; mar tavaly ota a Jakab itthagyott deszkajan nyomul, pedig en azon fel eve atmentem mar a terepjaroval es el van torve. Hat ahhoz kepest biztos nagy szam lesz. Ilyen ni:
Product Image.
Aztan ma este meg rendeztunk egy spontan grillezos partit itt, csak mi es Erzsi; volt barany, salata, grillezett zoldseg. Nem mondom, jo volt a hus is, de bevallom oszinten en teljesen elegedett lettem volna a nyarson sult gomba-hagyma-cukkini-paprikaval is, ugy onmagaban. Na arrol is szot kell ejteni, hogy a salatan se akarmilyen sajt volt, hanem az orosz bboltbol szerzett eredeti roman Telemea, ami ugy nagyjabol a fetahoz hasonlit, csak sokkal jobb. :))
Ha mar igy szoba kerult, a fele croissantba meg nemet fustolt vekonykolbaszt tettem, kivancsi vagyok, milyen lesz. Kepek holnap.

0 comments: