.

Tuesday, May 17, 2011

Bubu az akrobata es szulo-remito


Ujabban kedves kismokusunk igen felbatorodott. Az mar snassz, hogy a rendes csuszdan visszafele maszik, ma a ket meteres spiral csuszdan jatszotta ezt el. Nem gyenge a gyerek.

Nyuszi olyan 160cm magas, szoval lathato a kihivas... Na es akkor a video, amit en felulrol csinaltam az attrakciorol:

Ezt ugy minden kulonosebb biztatas nelkul csinalta, sot igen probaltuk lebeszelni, de hiaba. Gyermek egy energiabomba, de tenyleg. Es persze nagyon ugyes is, nekunk meg torkunkban dobog a szivunk valahanyszor ezt vegigjatsza, es mondanom se kell, nem tudom hanyszor meg kellett ezt ismetelni. Ha idejekoran osz hajszalaim lesznek, minden felelosseget raharitok.

Miutan igy lefarasztotta magat okelme, elmentunk meg a rezmedvet meglatogatni a parkban (majd arrol is lesz kep, de momentan nincs). Itt ert utol minket egy igazi nyari zapor a javabol; de legalabb Bubu be tudta mutatni az esokabatjat es a tegnapi szerzemenyt, a pettyes esernyot.

Utobbihoz kisse patologias szenvedely fuzi, miota megvan, vele aludna ha tehetne, a lakasban is azzal csetlik-botlik. Nem, osszecsukva nem jo, ki kell nyitni. Bent is. A kocsiban is; mikor ezt megtagadtuk, rankszakadt az eg.
Itt egy kep amit Nyuszi csinalt rola a lakasban.

 Itt azon dilemmazik, hogy hogyan lehetne autozni is meg Az Esernyot is fogni.

... es mondtam mar, hogy mar KEDD van, es vasarnap ota egy bolhabokaszornyit se dolgoztam? Semmit. Nix. Ja es tegnap mikor jott egy urge az ajtocserehez ajanlatot adni, eletemben eloszor ugy lettem bemutatva, hogy ...es ez a felesegem, aki itthon van a gyerekkel. Hat fura!
Ellenben ma, mikor a parkban a piknikezo asztalok mellett neztuk ahogy atvonul a zivatar, aztan kisut a nap es minden az eso utani ragyogasban furdott, nem volt nehez ennek a jo oldalat latni; mert maskulonben en egy hetkoznap delutan legjobb esetben is a forgalomban ulnek, ha nem kene meg valamit a laborban befejezni. Szoval eddig jo. Varom, mikor kezdodik a panik. Almomban volt mar, hogy felhivtam egy regi simerosunket hogy te, nincs valami melo nalatok? (ami azert is vicces mert Magyarorszagon laknak, nem lenne konnyu bejarni :-)) Szoval hozza kell ehhez is szokni; de mar latom, nem lesz konnyu lemondani ennek a rengeteg elonyerol sem.

Pl. ez is, ni: Mokus viragot szed a napi setan:

Na es vegezetul meg egy konyvrol; ellentetben az emberiseg 80%-val, en csak most olvastam el a Story of Edgar Sawtelle-t.
Meg kell mondjam, ez se egy vidam konyv, bar gyonyoruen van megirva. Vegulis ugy osszessegeben tetszett, de a vege miatt nem mondanam, hogy Na! ez egy Jo Konyv. Nem mintha nalam a happy end szukseges lenne ehhez, de valahogy itt nem ereztem ugy, hogy odaillett, vagy muszaj volt, vagy igy lett volna csak jo. Inkabb olyan anti-katarzis erzese van az embernek, hogy nemar! Most miert? Tiszta szerencse, hogy az amazonon mar elore elolvastam, hogy masok miket irtak rola; igy ugyan nem tudtam, hogy konkretan mi a vege, de arra fel voltam keszulve legalabb, hogy nincs semmi naplemente meg osszeborulas (mondhatnam, ellenkezoleg). Szoval ha valaki gondolkodik, elolvassa-e -es van ra ideje, mert tetemes kotetrol van szo-, azt mondanam, olvassa, mert rengeteg gyonyoru resz van benne; de legyen felkeszulve a shakespeare-i vegre (ami nyilvan nem a veletlen muve, mert allitolag ez egy Hamlet-szeruseg lenne). Ja es kutyas konyv; aminek tulkepp nem kene hogy jelentosege legyen, de az iro egyszeruen nem birja abbahagyni a kulonfele kutyazos reszek reszletezeset (neha mar en is atlapoztam, ha valakinek ez mond valamit a volumenrol). A masik ami miatt sehogyse akarodzik joszivvel ajanlani mindenkinek, hogy sok szal abszolut nem folytatodik semerre. Inkabb egyszercsak vege van, es az ember ott all, hogy biztos az en kotetembol kimaradt az utolso harom fejezet, mert se ez nem derult ki, se az. De nem am ilyen pitianer dolgok, hogy vajon miert piros az illeto pizsomaja, hanem eleg fontos reszletek, amik nelkul az egesz rettento idegesitoen hianyos.
Summa summarum, nemigen ertem miert lett ez ilyen hires konyv. Egeszeben eleg fura egy dolog.
Ha valaki olvasta, megosztana velem, mit gondolt az egeszrol?

3 comments:

Blacktulip said...

Jaj de jo, uj update-ek!
Akrobatizmust ne is mondd, szoktam pillantasokat kapni a jatszon, mert nem megyek fel a gyerekkel, lent "biztositom".
Ez a konyv asszem volt a kezemben, csak nem birtam sokat olvasni belole.

Takács Péter said...

De jo, Bubu gyerek pokot jatszik.:)
Azon gondolkodtam, hogy olyan cuppanos gumitalpu cipoje van, vagy hogy csinalja? Greti mindig visszacsuszik egy magassag utan, bar lehet mas anyagu a csuszda.

Andrea said...

Agi ez nekem is orok dilemmam, hogy lent kene-e legyek vagy fent. Amig van egy nagymama keznel, addig egyszeru, de aztan? Hidegrazas! Megse lehetsz egyszerre 2 helyen.

Ja igen, mi is ezen vihogtunk ott kinunkban, hogy itt a Pokember utodja. Nem tudom, hogy csinalja, a csuszda sima kemeny muanyag, a cipoje gumitalpu, de nem direkt vakuumos vagy valami. Ma viszont nem sikerult felmenjen egy sima meredek csuszdan, nem tudom, miert. Faradt is volt, de azon kivul gozom sincs, min dol el a dolog.