.

Saturday, April 17, 2010

konyv vasar

Na ez kb szamomra a foldi let egyik csucsa: a konyv vasar. Minden evben az egyik magansuliban a kozelben rendeznek egy ilyet, hogy minden szulo meg aki akar, leadja a konyveket amiket mar nem olvas, es 5 napon keresztul ezeket hihetetlen olcson meg lehet venni. Szo szerint zsak-es doboz-szamra vettem most is mindenfelet: gyerekkonyvet, kezikonyvet, atlaszt, ismeretterjesztot, kutyast, madarast, na meg persze regenyt, amennyit a kezem elbirt. Meg jo, hogy anyam es Erzsi is ott voltak, kulonben nemhogy 2, de 12 ora alatt se jovok ki. Hetfon is megyek majd, akkor a meg megmaradt konyveket tiz dollar per zsak aron adjak. Nem mintha amugy dragak lennenek, darabja 1 es 3 penz kozott mozog. Es mindez ket tornateremnyi helyen! repkedtem a boldogsagtol.

Aztan delutan be kellett iktatni egy costo-s bevasarlast, ami kicsit pankracioval hataros hetvegenkent, dehat nagy ur a muszaj. Szerencsere a gyerekhordozoban Bubu tok jol elvan. Kaptam azalea bokrot is, kivancsi vagyok, megmarad-e, minden esetre nagyon szep.

Az igert kep: itt van Bubu a csikosban:

Szegeny eleg almos volt, de meg igy is edi, nem?  :-)

Ja penteken megmondtam a fonokomnek, hogy max. nyar vegeig maradok. Hat, mit mondjak, kb.olyan rosszul fogadta, mint gondoltam, de ez van.

1 comments:

Blacktulip said...

Ez a pizsi megaüberkirály, honnan van???
Mira méretében is már alig van talpas, csak a testhezálló Carter's...hol lehet ilyet szerválni?