.

Friday, April 2, 2010

fura igy itthon

de jo. Erdekes, hogy az ember elete a delelotti-delutani alvas kore rendezodik. Ilyen dolgokat tanul meg ilyenkor anyu, hogy mikent lehet egyszerre szorakoztatni a gyereket, enekelni, es figyelni, eleg-e a so a martasba. Namost en nem vagyok tul jo ebben, egyszerre egy dologra vagyok kepes koncentralni, tehat valtogatom. Eddig ennek aldozataul esett egy gombaszosz, es tegnap azutolso utani pillanatban szedtem ki a gyerek szajabol az alufolia-gombocot. Szerintem egy kis cafatot lenyelt, de nem ezen bukott ki, hanem hogy a tobbit eltuntettem.
Egeszseg-fronton a helyzet stagnal: tovabbra is orrfolyunk, kohecselunk, de laz nincs. Kedvunk a helyzethez kepest szuper.
Tegnap meg a Targetba is eljutottunk kettesben Bubberral, hat minden elismeresem azoknak, akik tobb gyerekkel is kepesek vasarolni. Bubb nagyon kozremukodo, de csak ha hagyom, hogy o is valogasson (=leramolja a polcokat), es ha a fo kozlekedesi modszer a romantikus kez-a-kezben rohangalas a sorok kozt. A babakocsi is elmegy, maximum 10 percig, utana ki akar jonni. Ennek eleinte halk vinnyogassal ad hangot, de ezt kesobb egyre magasabb frekvenciaval es athato hangerovel eloadott indian-kialtasok valtjak fel, ha ki nem veszem. Tehat az unokahugnak ugy valogattunk (nagyon megkesett) szulinapi ajandekot, es mindenki masnak lapot meg husveti cuccokat, hogy gyerok vagy a karomon volt, vagy egyutt neztuk a polcot. Kezd olyan bicepszem lenni, mint egy dijbirkozonak.
Ugyanebben a felallasban meg a postara is elmentunk. Szerencsere ugy nez ki, Artur gyerek mosolya nemcsak nekem lefegyverzo, mert a postasbacsi magatol felajanlotta, hogy keres nekunk dobozt, azt meg is hajtogatta, be is pakolta, mi csak a cimet kellett kitoltsuk, meg a vamnyilatkozatot. Bubu baba mindekozben a kezemben ficankolt, de aztan a pultra helyeztem a hatsojat, igy o tudta buvolni a sorban allokat, mig en toltottem boszen a papirokat. Kami, ha olvasod, ezerszeres bocsanat, de ugy rohantunk, hogy a cimkeket is rajtahagytam a cuccokon, ne haragudj!
Ma a rendes heti bevasarlast kene megejtsuk, remelem menni fog. Valojaban marhara elvezem a dolgot, tiszta kaland minden perc.

0 comments: