.

Wednesday, April 14, 2010

Hipp-hipp-hurra!!

Buszken jelentjuk, hogy ferjuram rendkivul jo fizetes-emelest es jutalmat fog kapni iden. Jo cegnek dolgozik, megbecsulik nagyon a munkajat. Van is mit, tenyleg nagyon lelkiismeretes, alapos es kreativ. Azert nagy ko esett le a szivunkrol. Most, hogy azt tervezzuk, hogy en itthon maradok Bubuval, meginkabb szuksegunk volt ra, hogy rendesen megfizessek. huhhhhh. Jaj de jo!! Hatha arra is lesz keret, hogy hazamenjunk valamikor iden? De jo lenne!

En ugyan nem tudtam errol meg delutan, de Erzsivel elugrottunk vasarolni; vettem Bubunak egy csomo nyari zoknit, egy szel-dzsekit, meg egy pizsomat. Na ekkor jott a meglepetes, hogy ketfele pizsi van gyerekeknek: laza poli-eszter cuccok, amik valami tuzallo anyaggal vannak kezelve, vagy pamut cuccok,amik viszont viccesen szorosak. Allitolag, mert nincsenek kezelve ezzel a mittudomenmivel, igy testhezalloak, hogy nehogy a gyerek spontan langra kapjon mig a racsos agyban alszik. Megmondom oszinten, en sose gondoltam, hogy ez mindennapi fenyegetes volna a mi hazunkban(fustjelzok es szenmonoxid-jelzok mindenutt), de OK.
Namost a poen az, hogy a pamutpizsik az atlag-gyerekre is ugye szuknek kell legyenek, igy aztan hogy Buborek hogy fog kinezni a vadiuj,keresztbecsikos sztreccs szerkojaban, azt meg nemmertem elkepzelni. De ha belepaszirozom, lesz kep is, az tuti.

Van am egy nagyon titkos szemelyes jellegu mai hipp-hipp-hurram is. Vettem egy 10-es gatyat magamnak ma, es jo!!! Namost igy utolag bevallom, hogy ez mekkora nagy kulonbseg ahhoz kepest, amekkorat szules utan hordtam: 5 szammal kisebb. Sajna viszont felsotestileg sehogy se akar lemenni a meretem pre-gyerek szintre se, nemhogy ala, de na, mindent nem lehet. A vicc az, hogy ezt igazan csak Bubunak koszonhetem, mert bar a szemelyi edzo is jo volt, de egy ido utan megallt a fogyas. Viszont igy, hogy Ofensege 12 kilos hatsojat cipeltem hetekig, elkezdtek lemenni megint a centik. Szoval, van elonye a nagy gyerekeknek. :-))

2 comments:

Zsuzsi said...

Hurra a fizetesemelesnek, megbecsulesnek, a kiraly hordozonak es legnagyobb HURRA a 10-es gatyanak :)))! Latszik, hogy jo sokat fogytal, en is hozzad hasonlo alkat vagyok, alulrol konyebben megy le, mint a hasrol es a mellrol.. Evvan! Oruljunk annak ami van :) Bubberrol a szuk pizsis kepet varom, Leila is hasonloan nezett ki, o is nagyon sonkamaci volt (maradt is..).

Gabi said...

Gratulálunk Andrásnak a fizuemelésért! Nagyon jó, hogy igy szeretik és megbecszülik! Neked meg a 10-es gatyóhoz, de persze amennyit ti kirándultok, meg ahogy irod is - cipeled Bubut, az azért nem marad nyomtalanul :)