.

Tuesday, October 16, 2012

Tuleltem a fogaszatot!

Szoval eleg rendesen be voltam tojva a mai fogaszati remalomtol, de aztan vegulis nem volt olyan rossz. Ezzel egyutt nem baj ha az ember fel van keszulve a legrosszabbra, vegulis ha azzal a naiv elkepzelessel mentem volna oda, hogy ahh, ez semmi, akkor lehet pofara estem volna (mar ha ez lehetseges lenne pont fogaszaton).
A tomesek sitty-sutty megvoltak, es a dokineni aki multkor eleg ridegnek tunt, ma kifejezetten kedves volt. Mondom en, hogy adni kell mindenkinek meg egy eselyt. Aztan jott egy dokiba, kb Andrassal egyidos es kb termeszetre is hasonlo. Semmi teketoriazas, nyomta is be az elso adag fajdalomcsllapitot ahogy odajott. Aztan meg vagy negyszer. Komolyan, osszesen kaptam minimum negy injekciot. Ez volt a legkemenyebb resze, foleg mikor az egyik rund utan a szajpadlasom ugy kezdett zsibbadni, mintha egy oklomnyi kovet raktak volna a szamba es nekialltam fulladozni a nagy semmitol. Na az bizarr volt. De maga a foghuzas az tenyleg setagalopp volt, azt hittem megint csak ott nyomogat hogy el vagyok-e zsibbadva rendesen, erre hoppa, mar kinn is volt az egyik. Megneztem, jo hogy kiszedte, mert tenyleg ronda nagy lyuk volt benne. Szegeny annyira hatraszorult, hogy nem fertem hozza rendesen tisztitani. A masikat is hasonlo konnyedseggel kapta ki, es mar mehettem is. Beszelni nem tudtam meg vagy ket oraig, de jol megvigasztaltam magam mig a fajdalomcsillapitot vartam a gyogyszertarban: vettem egy csomo smink cuccot, egy uj ruzst, sot halloweenra egy par verpiros muszempillat is a sotet angyal jelmezhez. :-))
Egy darab fajdalomcsillapitot szedtem be azota es egyaltalan nem faj, szoval hurra! A diakok meg igy jartak, mert ugy nez ki, holnap siman tudok majd eloadast tartani, szoval nem marad el az ora. Pedig hogy remenykedtek, mikor mondtam, milyen procedurara keszulok.  :-D

Vegul itt van par kep a szombati szalonna es marshmallow sutesrol Chriseknel. Nagyon tuti volt, jol ereztuk magunkat.

0 comments: