.

Saturday, October 20, 2012

Adelek latogatasa

Csutortok este megerkeztek az unokatesomek, Adel es a ferje, Lez. Tegnap volt az allampolgarsagi eskujuk, azert jottek DC-be, de persze ha mar itt voltak, azert elmentunk ide-oda, es hala Nyuszinak, sokkal szabadabban mozogtunk. Most visszafele toltom fel epp a kepeket, szoval eloszor a mai kirandulas egy kozeli parkban; hihetetlen szepek iden a levelek, tenyleg mint a meseben. Semmi trukk nincs a kepekkel, tenyleg ilyenek. Bubu itthon akart maradni Nyuszival, szerintem koran kelt es nyugos volt szegeny. Miutan hazajottunk a sracok felprobaltak a kapott szuperhosos szerkokat: Bogyobol SzuperBogyo, Bubuol meg BatBubu lett. :D


Ezeket ugyanott csinaltuk tegnap delelott Adellal, Nyuszival es a fiukkal. Akor eleg kodos volt, nem olyan szep napsuteses mint ma. De ha engem kerdezel, ez osszel meg kifejezetten  ad a hangulathoz.

Ezeket meg tegnap delutan csinaltam a nagykovetsegen az allampolgarsagi eskun. Hogy nehogy elkessunk, iszonyat hamar elindultunk, aztan errefel masfel orank volt ott setalgatni. Szerencsere ott van a Rock Creek Park rogton mellette, szoval gyorsan fotozkodtunk egyet. Utana Adel es Les atoltoztek szep ruhaba, es bementek az eskutetelre. Eredetileg ugy volt, hogy engem ugyse fognak beengedni, mert elore le kellett adni hogy kivel hany ember jon es Adel csak egyet mondott, de mikor odamentunk, kiderult, hogy barki bemehet igy en is mentem, gondoltam legalabb lefenykepezem majd nekik a jeles alkalmat. Csak arra nem szamitottam, hogy utana mindneki mindenkivel fotozkodik, ugyhogy tessek, szegyenszemre lathatjatok ahogy Andrea eg, mint  Reichstag a farmerjaval. Na de ez van, tenyleg nem gondoltam hogy eloszoris bemegyek, masodszoris hogy ha igen, akkor esetleg rolam is lenne kep. :-o Csak mikor lattak ott az obszessziven fotozo felorultet, mindenki megert hogy na roluk is, meg az o gepukkel is, es aztan hogy na akkor cserebe minket... Ahh mindegy, na, nagyon szep alkalom volt, es alapjaban veve orulok nagyon hogy ott lehettem. Gyonyoruen meg volt szervezve, meghato volt igazan. Sokan torolgettek is a konnyet a szemukbol, nekem is elmeny volt latni. Az egyik csalad peldaul egeszen Melbourne-bol jott el ide ezert. Na ez azert nem gyenge. Sok erdelyi is volt, meg szlovakiai magyar, tenyleg annyira lehetett erezni hogy ez mindenkinek aki ott volt, mekkora nagy dolog es mennyire sokat jelent. Az ember muszaj belegondoljon ilyenkor, hogy tenyleg, ez nekem csak ugy az olombe hullott anyukam reven. Mikor eveket tolt el itt az ember, hogy az amerikai papirokat megszerezze, es kinlodik es retteg eveket hogy na mi lesz, hogy lesz, konnyu megfeledkezni arrol, ami a mienk.

0 comments: