.

Saturday, October 13, 2012

Izemize mea culpa

a hallgatasert. Igazabol lenne is mirol irni pedig. Eloszoris: voltam vegre fogtisztitason, amit kb azota halogatok, miota Bubuval terhes voltam (=hu de ideje volt elmenni!) Persze brutalis volt, mint mindig mikor valamit az utolso pillanatig probal nem eszrevenni, hatha a problema valahogy megszunne letezni valami csoda folytan.
De a tisztitas meg semmi: kiderult, hogy a ket megmaradt bolcsessegfogam is ki kene huzni, mert egyreszt nincs nekik hely, masreszt az egyik lyukas is. Ja es ezenkivul van meg 4 lyuk. Vaaaaaaaa. Nosza ezen felbuzdulva kertem is mindenre idopontot keddre. Csak az az aprocska gond van, hogy ugye szerdan nekem eloadast kene tartanom, ami felettebb erdekes lesz fullra drogozva. :-)) Legalabbis legutobb mikor a ket alsot szedtek ki, harom napig fetrengtem a kanapen utana es neztem ki a fejembol. (Mint ebbol kiderul, abszolut fajdalomcsillapito-parti vagyok; szenvedjen aki tud/akar).
Ja es csutortokon meglatogat minket az unokatesom, Adelka es a ferje, szoval remelem addigra jobban leszek. Adelka Bubu keresztanyja is, es azota nem is talalkoztak miota a keresztelo volt, szoval lesz meglepetes, hogy mennyit nott. :) Adelkanak is van ket fia, a mieinknel kicsit kisebbek. Nagyon varom, hogy talalkozzunk, tok jo lesz veluk megint dumalni. Meg pre-gyerek szilvesztereztunk is egyutt, az is igen jol sikerult kis buli volt. :) Lehet kihasznaljuk hogy itt van Nyul, es elmegyunk megint valahova mulatni... felteve, ha a fajdalomcsillapitok engedik. :-/
Kozben kihivtuk a kemenyseproket is ma, na az is szep volt. Meg van repedve belul par helyen a kemeny, szoval ha igy marad es hasznaljuk a kandallot, kigyulladhat a haz is. Ha megcsinaltatjuk (ujra kell belelni), az meg szep penz lesz. Egyelore elhalasztottuk a dolgot. Pedig de jo is az, kandallo tuze mellett inni a forralt borocskat...
Na a jo hir viszont, hogy sikerult eljutni ma a kezmuvesvasarba, es szereztem par igen szep nyaklancot meg egyeb csecsebecset. Ezt Kamillanak szanom szulinapjara:


A kedvenc festonkkel is talalkoztunk, es persze elcsabultunk, szoval most Bogyo szobajaba is kerult egy oszi tajkep. :) 

0 comments: