.

Friday, April 29, 2011

Viragoskert

Ma -pentek leven- szabadnapos voltam, es kihasznalva, hogy vegre se tornado, se zuhigo eso, de meg elviselhetetlen meleg se volt, elmentunk a Brookside Gardensbe. Szuper volt, rengeteg az azalea, meg ezer mas tavaszi virag, Bubu es Nyuszi is nagyon elvezte. Aztan a vegen persze Mokust mar a nyakamban kellett vinni, igy odaadtam a gepem Nyuszinak; ez az oka, hogy a ket utolso es legerdekesebb elmenyrol nincs kep. Ugyanis a to partjan lattunk egy igen szep kicsi kigyot, meg egy vadliba part is, fiokastul. A kigyot legalabb husz percen at figyeltuk Bubuval, ahogy ki-be uszott, aztan kijott a sziklara napozni. Mondanom se kell, hogy Bubber latta meg a teljesen terepszinu joszag ujjbegynyi fejet a zold vizben. Komolyan, hihetetlen jo szeme van.



Most mar egy ideje hazaertunk, Bubu probal(na) aludni, ha a szomszednak nem pont most jutott volna eszebe fuvet nyirni az ablaka alatt; dehat ez van, Murphy!
Mi kozben jol belaktunk a kolozsvari szalonnabol. Ja ezt nem is meseltem. Valamelyik nap tiszta veletlenul raakadtam egy kelet-europai boltra a kozelben; szendvicset mentem venni, ugy vettem eszre, hogy jee, a szokasos bagel-vetelezo uzlet mellett ki van irva, hogy gourmet europai kavezo es bolt. Na, mondom, lassuk. Jol el van dugva egy sarkon, nehez kiszurni. Hat kerem volt ott minden, Pick szalamitol a kolbaszig, de persze jo kis cseh vajkaramella meg orosz teak, Kinder csoki, egyszoval amit csak egy kivandorolt szeme-szaja megkivan. Be is vasaroltam, most ilyen dolgokat eszunk, mint turos csusza, szilvasgomboc, meggyes pite... Ma peldaul kolozsvari husos szalonna, friss kenyerrel es lilahagymaval. Ahhhhh.

2 comments:

Handy said...

Nagyon szep helyen jartatok! Jo lenne ott setalgatni!

Andrea said...

jo is lenne, ha ti is eljonnetek :) Na az lenne az igazi!!