.

Wednesday, September 22, 2010

Kenyersuto gep

Mar egy ideje kacerkodtam a gondolattal, hogy milyen jo is lenne friss kenyer illatara ebredni reggel, nulla erofeszitessel megis sajat kenyeret enni, stb stb.
Addig neztem a kulonbozo variaciokat, markakat, mig vegul lehorgonyoztam a legkisebb mellett, tekintve, hogy altalaban rank szarad minden nagyobb cucc, kenyer es suti is ujabban. Ez az: Zojirushi BB-HAC10

Ici-pici, elfer siman a kavefozogep mellett, csendes, nagyon cukor. Ellenben az elso kenyerem valami katasztrofalis lett, a szele morzsalodott, a belseje kokemeny lett, esetleg hivatlan latogatok ellen lett volna hasznalhato, de masra nemigen. Sejtettem en, mikor lattam, milyen a tesztaja, hogy nincs ez rendjen, de gondoltam, biztos kenyersutogepben mashogy mennek a dolgok. Kacc-kacc. Francot.
Azota aztan tapasztalt sutogep-hasznalok fel is vilagositottak, hogy a gep se tud mindent, es igenis itt is utana kell igazitani altalaban a tesztat, ha gyanus a dolog, nem lehet rabizni a dolgot a receptre, mint ahogy altalaban sem. Igaz, igaz.
Ma tehat eloszoris elmentem direkt sutogepbe valo elesztot venni, glutent, mindent, es ujra nekilattam. Mikor kevesnek tunt a viz, adtam hozza, es lass csodat, sokkal biztatobban nez ki a mai teszta, sot szinte kidagadt a gepbol (most azon aggodom, hogy tulsagosan is megdagad, aztan jol ossze fog esni nekem). Na mindegy, tanulni kell ezt is, de elvezem a dolgot nagyon. Vegre egy kiserlet, aminek elobb-utobb meglesz az eredmenye, hehe.

0 comments: