.

Friday, September 10, 2010

ahhhhh igen.

Ma olyan mezes tejet ittam, hogy ihaj. Hazit, majdnem. Megjott az elso tejszallitmany ugyanis a farmrol, de ha mar erre jartak, hat rendeltem toluk tojast, meg kenyeret meg hazi mezet is. Na es persze rogton ki kellett probaljam. Hat, komolyan, mennyei!! A 2%-os tejuk olyan selymes, mint a bolti teljes tej (na meg maga az ize, ossze se lehet hasonlitani). Hanem de aztan az a mez...! Hjaj. Es igy egyutt! Barcsak at tudnam adni azt az erzest. Majdnem azt irtam, hogy tisztara, mint gyerekkoromban, de ha realistak akarunk lenni, az a tej minden valoszinuseg szerint ehhez kepest szornyu volt, vizes, satobbi. De valami rejtelyes oknal fogva megis nosztalgikus erzesem lett, mintha hirtelen megint gyerek lettem volna, es az agyban innam a mezestejet hajnalban, mielott Nyuszi dolgozni megy. (Ugye erzesekben semmi logika nincs, ebbol is latszik). Na de edesmindegy, a lenyeg az, hogy felettebb bejott a dolog, csak egy baj van: keveset rendeltem. Harom ketliteres uveggel, amibol az egyik nagyresze ma ugy eltunt, mintha sose lett volna. Nem fog ez igy kitartani pentekig, az mar biztos. Az egyik hetvegi program megint az lesz, hogy elmegyunk hazi kakaozni. :-))

Masik jelenlegi projektunk egy nagyobb agy beszerzese, jo aron, ha lehet. Ma is tobb embernek irtam a craigslisten, remelhetoleg nem mindenki lakik a gettoban. Majd meselek, milyen exotikus betegseget kaptunk el, hehe. Minden esetre valamit mostmar intezni kene, mert a mienk egyreszt kicsi (na jo, nem kicsi, mint olyan, mert elferunk vegulis, de lehetne nagyobb); es, ami a legidegesitobb, a matracban egyertelmu laposabb es magasabb reszek lettek, az ember mint egy tehetetlen pondro henteredik almaban ide-oda rajta. ES, raadasul, nyikorog, de valami veszettul! Tehat tessek nekunk szurkolni, kedves olvasok.

0 comments: