.

Monday, September 20, 2010

30.

Penteken volt Andras 30. szulinapja, es nagyon jol telt; otthon maradtam, hogy rendesen elo tudjak keszulni, sutottem neki almatortat, volt gorog barany es krumpli pure, es kitakaritottam a konyhat meg osszeszedtem a nappalit; kapott meg egy Columbia mellenyt is, de a fo ajandek azt hiszem nem az volt. Tetszett neki a szulinapi kartya is, de arrol sincs kep. Jol is sikerult minden, Muci idoben hazajott, evett is egy kicsit mindenbol, bar sajnos a gyomorinfluenza akkor mar elkezdte aldasos tevekenyseget.
Szoval csak igy csendesen, magunkban unnepeltunk, es nagyon jo volt igy.
Ja a tortaval volt egy kis malor, ugyanis a gyertyak a tetejen elkezdtek hihetetlen sebesseggel olvadni, ugyhogy mire meggyujtottam az osszest, az eleje felig leegett, en meg ilyet nem lattam. Mire kihalasztuk a tejszinhabbol a lecsopogott viaszt, a torta sajnos igazan nem volt fotogen. :-o

0 comments: