.

Thursday, May 6, 2010

Snorkeling

..na ezt nem tudom, hogy mondjak magyarul, szoval maradt igy.
Igen jo volt, eyg jo kis motorizalt legarnas gumicsonakon vittek ki. Reggel 8-tol deilg ott nyomultunk, megneztuk az oblokben a hullamok altal kimart barlangokat, hidakat, mindent.
Aztan merultunk, Andras mint egy profi, en, mint egy igazi szarazfoldi patkany, kuzdottem az eletemert. :-D Na jo, belejottem aztan, de az elso ot perc az huzos volt!
Mivel az en gepem nem vizallo, csak a hajorol vannak kepek, de vettunk egy eldobhato kis gepet, meglatjuk, hogy mit muvelt vele Andras a viz alatt (en orultem hogy nem fulladtam meg, hehe).
Imehol az kepek...


Utana bementunk Kona belvarosaba az Alii drive-on, es hosiesen lekuzdottunk egy Magnum (aka, Tom Selleck) burgert, illetve egy fajitat, mindezt 3 dollaros Coronaval es margaritaval leoblitve (Viva Cinco de Mayo!)
Utana ittunk egy bogre igazi Kona kavet, en elnyaltam egy hazi keszitesu kokuszos-csokis fagyit, a tengerparton. Szenvedunk, na.

0 comments: