.

Tuesday, September 18, 2012

Egy esos nap

Holnap jon Nyuszi, ugyhogy ma kellett volna elintezni egy csomo dolgot, dehat asszed lehetett? Reggel viharral inditott a nap, majd Bogyo szokasos ideje elott feloraval visitani kezdett. Altalaban ilyenkor egy kis kaja utan felnyolcig is visszaalszik, de ma neeeem, ma addig vonitott, mig a holtfaradt es frusztralt Bubu is kitantorgott a szobajabol. Mondanom se kell, ugye, hogy mindketto taknyos? Bubu estere rendbejott, de Bogyi az nem. Szegenynek taknya-nyala egybefolyik, szoval hacsak csoda nem tortenik, akkor holnap is itthon kell tartsam. Bubu remelem el tud menni majd oviba. Ilyen kivalo korulmenyek kozt kene keszulni ugye holnapra, ami nemcsak Nyuszis nap lesz, de elotte meg tul kene elni egy beteg-gyerek es egy felev-elso-vizsgaja reszt is. Kivalo lesz, az fix.
Ma egesz allo nap bent kellett kuksoljunk a hazban, hat nem tudom, kit viselt meg jobban, engem vagy a kolkoket (szerinem engem). Vegig zuhogott az eso es viharos szel fujt, de tornadot is igertek, szoval vegulis makunk volt hogy ennyivel megusztuk. Kivetelesen nem lett se aramszunet, se fakat nem tepett ki tovestul a vihar, szoval valoban, egesz szerencsesnek mondhatjuk magunkat.
A gyerkocok miutan reggeliztek, vegulis egesz jol elvoltak, igy belehuztam: vegre volt motivacio ebben az oszies idoben, es atszortiroztam a ruhaikat: a nyar es/vagy kinott cuccokat elraktam dobozokba, a telieket elovettem, es rendet is raktam a szekrenyeikben. Aztan mig felvaltva aludtak, akkor nekikezdtem egy adag zsemlenek, majd mikor felkeltek, egyutt csinaltunk zoldseglevest a zsemlehez, sot meg egy malnas sutit is. Persze mire minden kesz lett, Bogyo kiakadt, de ezzel egyutt nagyon orultem, hogy sikerult ennyi mindent megcsinalni. Meg tusoltam is! De bevallom, a kutyakat ma Andras vitte el setalni, en ma eleget ugraltam. Ha az ejszaka nem lesz nagyon szornyu, akkor holnap meg kimosom az agynemuket; ha nem, akor csak abban remenykedhetek, hogy szegeny Nyul a 16 oras ut utan olyan faradt lesz, hogy nem erdekli majd. :-o

0 comments: