.

Saturday, March 12, 2011

Talalka

Tehat mar egy jo par napja hazaert a csalad, igy aztan mint varhato volt, azota nehezebben is jutok blogirashoz.
Kulonos nincs is mirol irni, hacsak az nem hir, hogy Mokus sokkal hamarabb visszaszokott a mindennapi kerekvagasba, mint amennyi idobe az uj elmenyek megemesztese kerult volt. Csutortokon mar vittem Gabiekhoz is, ott is nagyon jol erezte magat, bandazott, mintha semmi se tortent volna.
Nekem a jovo hetem az teljesen szabad, tavaszi szunet van a foiskolan. Penteken azert tiszta szerencse, hogy bementem megcsinalni egy szunet utani kiserletet, mert biza ha meg nem teszem, gaz lett volna. Egy sima feherje-gelt kell majd futtassunk, de gondoltam uj cuccok, uj modszer, kiprobalom mielott nekifogunk a kolkokkel. Es milyen jo hogy ezt tettem, mert ha ugy csinalom, ahogy gondoltam, hogy kell, nem ment volna; csak a regi, hazi modszerrel megy, az uj gyari cuccal nem.
Lam mindent ki kell probalni eles helyzet elott. Sot nemcsak az derult ki, melyik festes jobb, hanem az is, hogy meg nekem is 5 oraba telt, szoval majd kette kell szedni, mert ez 3 oraba nem fog beleferni, az ziher.
Gondolom rajtam kivul senkit se hat meg, de itt van, ni, a szep festett zselem.


Ma ellenben gyonyoru ido leven, nem rohadtam bent en se. Inkabb csaladilag elnyomultunk egy kozeli termeszetvedelmi teruletre, ahol van egy nagyon-nagyon gyerekbarat kis erdeszhaz-szeruseg is, jatszosarokkal, terrariumokkal, mindennel. Jott Chris es Ivy is, Mokuskaval jol elvoltak. Draga fiam szokas szerint levette a not a labarol, majd tudomast se akart rola venni, mikor az nyomult volna baratkozni.
Kepek

0 comments: