.

Monday, March 21, 2011

Bubu szulinapi bulija

Szoval tegnap sokan eljottek, annak ellenere, hogy az utolso pillanatban kuldtem szet a meghivokat, sot, sokaknak csak egy facebookos uzire, vagy csak emilre futotta mar tolem. Nagyon jol esett, es remekul ereztuk magunkat mindannyian. Bubu eloszor le volt sokkolva a tomeg lattan, de aztan hipp-hopp beult Joe bacsi olebe, es onnantol lazan elvezte a kilatast es vegyult.
A Vukkos torta is jo lett, bar en remenykedtem, hogy a kepet sikerul egybol a tortara tenni, de igy is jo volt; az izen nem rontott, az tuti. :) Ugy elfogyott a meteres atmeroju sutemeny mint a sicc.
Igaz voltak kisebb malorok, mint pl. hogya pizzat benn felejtettuk a sutoben (szerencsere nem gyujtottunk ala), de nem ugy lattam, hogy barki ehesen ment volna haza.
Egy kivetelevel az osszes Gabis gyerkoc eljott a szuleivel es tesoival, itt volt vegul a meggyogyult Erzsi es Bea is, jottek Chrisek, szoval volt nep.

Van ket kep a szombati kerteszkedes eredmenyerol is; a kocsbeallo lapmaja melle kerult par virag, es a postalada ala is csinaltunk egy kis viragagyast. Szerintem edi lett, megha picik is. Ja es olyat tettem, amit meg soha: rozsat metszettem! na errol nincs kep, azon meg van mit javitani; mondjuk a google elso linkjet neztem csak meg rozsa-metses ugyben, aztan ugy csinaltam ahogy gondoltam hogy az alapjan kene. De vasarnap Chris megmutatta, hol kell meg vagjak belole (jocskan). Ha kesz lesz, megmutatom. :) ...igy jar az, aki a netrol probal szakerteni. :D

2 comments:

Handy said...

Nagyon sok boldogsagot Bubunak szulinapja alkalmabol! Mar akartam irni korabban, de orulunk, hogy elunk.

Takács Péter said...

Nagyon boldog szülinapot a nagy fiúnak!
Monc