.

Saturday, March 5, 2011

itthon, egyedul

Jippieee! ahh tudom, nem kene igy orulni. De ez van, tok jo. :-D Mar csak arra kene ravegyem magam valahogy, hogy valami ertelmeset csinaljak, mondjuk az eloadasomat hetfore, de rosseb ott eszi, inkabb tutymogok.
Tegnap este nyolckor mentem aludni, es reggel nyolcig nyomtam. Azer' ez rekord!
A repulon hazafele olvastam egy nagyon jo konyvet viszont, na ezt kozkinccse is teszem.

Szenzacios jol megirt konyvecske, a biologia es altalaban a kutatas jo es rossz oldalarol, emberekrol akik benne vannak, es masokrol, akik nincsenek es nem is egyhamar lesznek; bennfentesek es kivulallok, meg amikor a ket vilag talalkozik. 
Aztan itthon meg egyulto helyemben, mint reg, benyaltam egy jo kis tini-sztorit megint, de az igazabol annyira nem volt jo; inkabb maga a teny esett jol, hogy ilyet meg lehet, nahat...
Kozben Bubuek is ugy tunik, bealltak vegre az ottani eletbe, itt az egyik kedvencem...





...es ilyen mikor "hard to get"-et jatszik:

Bar magamrol is csinalhatnek kepet; tegnap a doki kivette azt a szemolcs-szeru izet, es most ugy nezek ki, mint egy abjuzolt feleseg; klasszikus feldagadt bal also ajak, nagyon ott van. Tegnap mikor boltban voltam, meg gez-csomo is volt kivulrol odaragasztva, hat klasszikus volt. Erdekes mod az emberek tok ugy tettek, mintha semmit se latnanak, pedig azt hittem kapok majd par sajnalkozo pillantast, de nem. Lehet gyakoribb ez mint hittem.
Na megyek, eszem valamit a dagadt szammal. :-))

2 comments:

Blacktulip said...

az a popo egy Nivea-reklam, a hajvalasztek sem semmi, meg a megkozelithetetlen...nagyfiu mar, na, ne puszilgassatok agyon :D

Andrea said...

jaj ne is mondd ezt a valasztekot! nem tudom, anyam vagy Andras otlete volt-e! :-D
Ez az arc, hat igen... ilyen egy mufurc tud lenni; pedig ha tetszik ha nem, muszaj neha lenyomni neki egy cuppanost. Az a popo is gyakori celpont. :))