.

Saturday, September 26, 2015

Bogyo szulinapja

Ami ugyan eleg minimalista szellemben zajlott, de azert nagyon jo volt. Ossz-vissz harom csaladot hivtunk meg, es csak costcos kaja volt, de legalabb mondjuk a Bogyo tortajara csinaltam fondant masszabol (hazilag!) Ironman dekoraciot. Tetszett neki, a szinvaltos negyessel egyutt, de az igazi meglepi a Nyuszimamatol kapott nagy tuzijatekos gyertya volt, ami akkora langgal szikrazott, hogy szinte a plafonig ert. Igaz szinte elfelejtettuk, mint latszik, mar a torta egy reszet kis is osztottuk, mire Andrasnak eszebe jutott a cucc, de igy is hatalmas sikere volt.

Szoval ahhoz kepest, amilyen nagy orulet szokott itt lenni, eleg kevesen voltunk, de annal jobb volt; legalabb azokkal, akik eljottek, meg beszelgetni is lehetett. Gyerekek nagyot jatszottak, ettunk-ittunk, mi kell meg.
A fo ok, amiert nem volt most nagy buli, hogy a heten ket nap oktatason voltunk, aztan meg volt ket ejszakai muszakom, es elegge ki voltam/vagyok nyuvadva. A munka egyebkent elso nap szuper erdekes volt, egesz ejjel rohangaltunk mint pok a falon, hajnalra meg egy ujraelesztes is jutott, vegre egyszer en is odajutottam, hogy emberen is gyakoroljak, ne csak manoken baban. Szoval kiprobaltam, milyen egy atdolgozott ejszaka vegen meg filmjelenetbe illon atsprintelni a korhazon, mikor valakinek megall a szive. Azt hittem eddig, ilyen csak a moziban van, de nem. Ilyenkor tenyleg mindenki, akinek ott dolga van (es az intenzivesek ilyenek, ki van mindig jelole, ki ugyeletes), mikor bejelentik, hogy code blue a harmadikon, a tizenkettes szobaban, akkor uccu neki fogjak a hatizsakot, amiben az osszes surgossegi gyogyszer, muszer, minden van, es futas. Ezert van az intenzives es a surgossegi novereknek sotetkek ruhaja, hogy ilyenkor a tomegben lehessen latni, ki mire jogosult (nekunk extra vizsgakat kell letenni, hogy ilyenkor bizonyos gyogyszereket nyomhassunk).
Ez volt szerda ejjel/csutortok reggel hajnalban; aztan hazaestem, aludtam reggel kilenctol delutan negyig, utana nyomas vissza, megegy muszakra. Az is jo volt, de kevesbe izgalmas. Aztan a penteket gyakorlatilag ataludtam megint, mire felebredtem delutan, Kuba hozta a gyerekeket haza, es ment is New Yorkba a baratjahoz megint egesz hetvegere. Hat igy esett, hogy mara nem sok energia jutott bulira keszulodni. De lehet, nem is baj. Holnap pihenunk. Jovo heten nappalos leszek, ugyhogy hajnalban kelunk, este jovunk, de legalabb csak 3 nap, es mivel nem ejszaka, remelem nem alszok majd egy egesz napot utana.

0 comments: