.

Wednesday, August 5, 2015

Blackhill, pillangok, nyugalom

A mai nap kulonosen szep nyugodtan telt; delelott kirandultunk, lattunk sok szep lepket, szalamandrat, Bubu meg egy kicsi rakot is (de az eluszott, mielott le tudtam volna fenykepezni). Vagy ket orat bokalsztak a patakparton, Bogyo koveket dobalt, Bubu meg allatokat keresett. Ugyhogy en fenykepeztem. Meg magamat is sikerult. :-))
Aztan delutan furodtunk, megmostuk a kutyakat, neztunk egy filmet, aztan kinn rollereztek a gyerkocok. Rajzoltam nekik egy palyat, volt rajta kisvaros, nagyvaros, patak, to, meg viragoskert is. Na es persze stop tabla, mert azt imadjak, hogy ott mindig szigoruan meg kell allni. Volt am benzinkut is, mert valami oknal fogva nalunk a roller is azzal megy.
Egyszer bementem vizert, hat mire kijovok, ezek a kocsim tetejen pompaznak. Bogyo epp az antennamat akarta leszerelni, meg epp jokor lattam meg.
Este kozkivanatra csoroge volt es gyumolcsleves.

0 comments: