.

Wednesday, June 6, 2012

Szomszedolas

Ma mikor hazajottunk az ovibol, epp a nagymamaekkal beszeltunk Skype-on, mikor atjottek a szomszed gyerkocok; ezuttal mindharman. A csajok 16 & 17 evesek, a srac par nap mulva lesz 12. Nagyon edik voltak, meg taviranyitos helikoptert is hoztak. Mondanom se kell, hogy delutani alvasrol szo se lehetett ezek utan Bubukanak, de szerencsere Bogyot meg ra lehet ilyesmire beszelni. Nezzetek, milyen jokat mokaztunk:


Miutan okelme kialudta magat, meg elmentunk a pillangoskertbe is, igy mi harman plusz ok harman (most igazan kihasznaltuk a nagy terepjarot, harom ules-sorostul).
Egesz nap foleg a nagyobb lany (Brittany) fenykepezett, szoval kivetelesen rolunk is vannak kozos kepek. :)
Nagyon tetszett nekik a pillangoskert es az egesz park, let is jopar fenykep; a csajszi is kb ugy csinalja mint en, hogy jo sokat kattogtat. De meg kell mondjam, elegge el vagyok ajulva hogy tizeneves letere milyen szuper kepeket csinalt! Nemelyik igazan szenzacios, szerintem nagyon tehetseges csajszi. O az aki versenyszeruen tornaszott, de abba kellett hagynia a serulesek miatt. Most azt mondja, bar hianyzik neki a sport, de a stressz nem. Gyerekorvosnak keszul, es szerintem jol is fogja csinalni. Nagyon vagany, bator noci. A huga abszolut mas szemelyiseg, egy csendes, halkszavu kistunder. :-) De mindannyian szuper edik mindket kisprunttyel, eg Bogyot is meg tudjak nevettetni, Bubukat meg aztan vegkepp. Tok elveztem veluk nyomulni, szerintem ha a szuleik engedik, meg sok helyre elmegyunk majd igy hatan.

0 comments: