.

Wednesday, August 4, 2010

Ta-da-da-daaaaam!

Nagy Hirunk Van: Bubbernek kistestvere lesz! Illetve mar van, csak jelenleg Zsebibaba formacioban vagyunk; es leszunk is, meg elorelathatolag marcius elejeig.
Ma voltam ultrahangon, ahol mar megcsodalhattam a kicsi kezet, labat, volt edi kis lukteto szive, es jelenti, kivaloan erzi magat.
Mindenki szerint kislany, szerintem is; eddigi terhessegeim alatt sose volt semmilyen hanyingerem vagy durvabb etel-averziom, most meg vannak napok, mikor ranezni se tudok egyes kajakra. Ebbol voltam le azt a roppantul tudomanyos vegkovetkeztetest, hogy csakis lany lehet. Na meg abbol, hogy az osszes babaholmink kek, tehat Murphyre is bizton szamitani lehet.
Ezt meg is unnepeltuk, eljottek Chrisek, furodtek a medenceben (nekem most kicsit hidegnek tunt), aztan belakmaroztunk Tiramisu-tortabol. Ahhhhh! Mennyei volt. Nem, nem en csinaltam, bolti volt, de ennek ellenere igen izes. Meg van belole egy szelet, de probalok ellenallni.
Valamint meg kell emlitenem egy erdekes elmenyt ma: az elso terhessegi vizsgalat alkalmabol mit kapok a szulesznomtol? Egy csomag tapszer-reklamot, a magazinok es vitamin-mintak melle. Elegge lehidaltam, mert ezek a nok egyebkent vad anyatej-aktivistak, de aztan a javabol, szoval kicsit fura volt a tarsitas. Mondjuk speciel engem nem zavart, sot; most igy latva Bubukat noni, aki koszoni szepen, 4 honapos kora ota csak tapot kapott, es nala se szebbet se jobbat nem tudnek elkepzelni... Szoval nekem nincs semmi ellenerzesem a tappal szemben. Csak az a teny hogy ezektol a uber-zold os-anya nociktol nem vartam volna. :)

9 comments:

Laura Vas said...

Gratulálok!!!!!!!!! Hmmm, már megint egyszerre fogunk szülni..... :))))
(és a munka is megvan!!)

Andrea said...

Akkor neked dupla gratula! Remelem ezuttal mindkettonknek minden jol alakul. :)

Blacktulip said...

Wow, gratula...nőj nagyra, kis Zsebibaba!

Attól én is lehidALtam, hogy tápszermintát kaptál egy ilyen ősanyutól...ők általában tényleg a La Csöcs Liga vérmes képviselői. :D

Gabi said...

Jaaaaajjj! De orulok!!!!!!! Gratulalok! :)

Andrea said...

La Csocs Liga! :D :D :D Na most kinyultam! Honnan szeded ezeket a dumakat? :) Varjal mi is volt a masik... na nem jut eszembe pedig mekkorat rohogtem azon is.

Hat igen mi is a fellegekben jarunk, tervezgetunk, gondolkozunk, tok jo. :))

Gabi mondd hogy nem lesz szornyu ket kicsivel! mindenki remit ezerrel.

Betty said...

Hurrá garatulálok ez aztán a nagy hír!!!!!!!!

Handy said...

vaoooo, gratulalok es orulok en is, gondolom, nagy az orom! a tudomanyos kovetkeztetes tenyleg nem tul tudomanyos, de vegulis meg az is lehet, hogy lany a kis poronty :-)
ax

Andrea said...

Koszi mindenkinek megegyszer a gratulaciot. Na ja, 50-50% hogy bejon a lany, nem? :))

Unknown said...

Csak ma néztem be a blogodba, és olvasom a legfrissebb híreket.
Gáborral együtt mi is gratulálunk a jó hírhez, és a lehető legjobbakat kívánjuk következő hónapokra! :))))))