.

Monday, October 27, 2014

Tadaa

Tessek megtekinteni, ebben a cuccban neztem vegig elso mutetemet. Szuper volt! Csaszarmetszes, boldog emberek.
Magyarazkodas: tehat az ok, amiert a budiban fenykepezkedek, mint egy elvadult tinedzser, hogy normalisan nem ebben a vilagoskek cuccban nyomulunk, hanem rendes egyenruhaban; ezt csak szuleszeten hordja az ember, mivel ugye itt eleg rendszeresen kerul az ember testfolyadekhoz kozel; na meg, mit  ma kiderul, pillanatok alatt rohanni kell a mutobe, szoval ez arra is jo. Ebbe a cucba ott oltozunk at az osztalyon, es konkretan barhol mashol tilos fenykepezni (nyilvan, mert ahol paciensek vannak, ott nem lehet). Szoval tessek. :) 

Amugy ahhoz kepest, hogy zehernyesnek indult a nap, rettegtem rendesen, hogy na mi lesz, hogy fogom birni, vajon nem pluttyadok-e ossze, mint egy vizesharisnya a szuleszet latvanyatol is, szoval semmi gaz nem volt, SOT. Eloszor inkabb halalra untam magam, a vajudo anya akihez be voltam osztva kb. aludni akart es semmi ohaja nem volt, raadasul ott volt vele vagy 7 ember a csaladjabol, szoval mar pont en hianyoztam ott neki meg. De aztan mikor mar kezdtem feladni, hogy itt valaha valami tortenik, egyszercsak szolt az evfolyamtarsam, hogy az o beteget meg mmindjart betoljak a mutobe; es onnantol uberkiralysag volt. Nagyon izgi volt az egesz csaszarozas, es vegig is neztem elejetol a vegeeig. Igyekeztem nem utban lenni nagyon, de kb, kocsnyon logo szemekkel bamultam vegig, annyira tetszett. Jo fejek is voltak, mikor lattak, hogy ennyire erdekel, mondtak is, hogy mimkor mi tortenik, melyik veres cafat micsoda, milyen varrat, milyen tu, hogy allitjak meg a verzest, minden. Vaaaaa, tok elveztem, el se tudom mondani!! Bar tudnek en is mutos nover lenni. Nagyon-nagyon jo volt. Hat igy van ez.

0 comments: