.

Monday, January 20, 2014

Tenger a pinceben

A dolog ugy kezdodott, hogy karacsony ota a gyerekek allandoan a pinceben akarnak logni, szo szerint, mert ott a trapez meg a maszokotel. Ugyhogy ahanyszor kepet csinaltam roluk, mindig ott viritott a ronda koszos feher fal mogottuk. Igy aztan gondoltam egyet, hogy mi lenne, ha festenek oda valamit? Kerdem Bubut, hogy mit fessunk, hat persze ravagta azonnal hogy balnat. No, nekialltam nezegetni tengeres kepeket, Bubunak van egy par konyve is errol, aztan felrajzoltam eloszor zsirkretaval. Bubu mar ettol odavolt, de aztan ma elmentunk es megvettuk a festeket is (mint kiderult, kb 10x annyit mint kellett volna), es mikozben odatettem sulni a csirket, Nyuszi elvitte  kolkoket a jatszoterre, en meg belevagtam. Es festettem es festettem, kb delelott 11-tol ugy delutan negyig. Es ime, ilyen lett. Alapvetoen tetszik, bar azert kozelrol latszik, hogy elso probalkozas, de a celkozonsegnek (=Bubu) bejott. Ezerrel pumpal es kozolte hogy Anya, ez gyonyoruszep! Ha nagy leszek, en is ilyeneket fogok festeni, mert megtanulom toled, ugye? Meg hasonlok. Szoval erdemes volt igazan; pedig mikozben keszult, aszittem kitepem a hajam a kommentarjaitol hogy az ambrascetnek nem jo helyen van az orrlyuka, meg hogy ennek a balnanak miert nincs meg szeme, es polipnak miert nem latszik mind a nyolc karja, es ez itt lenn pontosan milyen hal is, es hasonlok.
Bogyonak is tetszik persze, de neki meg mindig a trapez a pince fo vonzereje.
No es ne feledjuk: a piros tengericsillagok Andras keze munkai. :)

es ilyen a pince resz igy most (a rendetlenseggel egyutt, de ne azt nezzetek, na).

4 comments:

Unknown said...

Azta mindenit, de ugyes vagy! Ez mar bekerul a csaladi kronikaba. Festesz nekem is egy csajosat?:) par divatbemutatos firkad meg megvan.

Unknown said...

Azta mindenit, de ugyes vagy! Ez mar bekerul a csaladi kronikaba. Festesz nekem is egy csajosat?:) par divatbemutatos firkad meg megvan.

Unknown said...

Azta mindenit, de ugyes vagy! Ez mar bekerul a csaladi kronikaba. Festesz nekem is egy csajosat?:) par divatbemutatos firkad meg megvan.

Unknown said...

Azta mindenit, de ugyes vagy! Ez mar bekerul a csaladi kronikaba. Festesz nekem is egy csajosat?:) par divatbemutatos firkad meg megvan.