.

Friday, January 10, 2014

Minden jo, ha a vege jo

Mert egyebkent ez a nap bevonulhatna a csaladtortenetbe, mint egy tipikus idegtepos. Ugy kezdodott, hogy Bogyo ot utan felriadozta a csaladot, Andras azt hitte, visszaaltatta, de persze nem, lenyomult mamahoz, ahol tovabb sirt az almossagtol, erre en is felkeltem, az egesz reggel tele volt feszultseggel, mindenki sik ideg lett, vaaa. Aztan ugye jegeseso, igy az ovoda csak 12:30-kor kezdodott, azaz volt egy egesz delelottunk egymas agyara menni. Szerencsere amig fel egytol haromig Bubu ovodaban volt, addig aludtunk egy kicsit mindannyian, aztan a delutan mar igazan szuper jol sikerult. Elmentunk a benti jatszoterre, es hatalmasat kergetoztunk. Eloszor Nyul kergette a fiukat, aztan en felkaptam a kicsit es ugy futottam a nagy utan. Ugyes am mar nagyon, alig birtam utolerni! Meg jo, hogy egyre tobbet futunk, es van egy kis allokepessegem.
Na ezt leirom... szoval tegnap (ismet futopadon) lefutottam eletem legnagyobb tavjat , 5 merfoldet (= 8km) egy ora alatt. Nagyon ki voltam nyulva a vegen, de orultem is. Andras ma ugyancsak szemelyes rekordot dontott, o 8 merfoldet futott le, ami kozel 13 km!
No akkor kepek a nap jobb reszerol...

Es egy Bubu gyongyszem a vegere, a rut kiskacsa olvasasa utan: "De hogy kerult egy hattyu tojasa a kacsa feszkebe??"

0 comments: