.

Friday, December 20, 2013

Terek magamhoz

de csak lassan. Szoval megkezdodott mindenkinek a teli vakacio, nekem dec. 17-en megvolt az utolso vizsgam, tulestunk rajta. Igenam, de mire en mggyogyultam, addigra mindenki mas beteg lett, el is mentek orvoshoz (illetve a gyerkocoket vittem), mostanra kezd a helyzet normalizalodni. Saccperkabe. Tiszta jo hogy mar nem fertozunk, mert ma ment be Cili a korhazba, Abinak szuletik a kistestvere! Meg gyorsan csinaltam roluk egy pocakos kepet, nagyon edik. :-) Aztan indultak is. Igy most 3 gyerkoc van, nagyon edik. Ma az udvaron bicikliztek a 15 fokban, de ahogy latszik meg igy is csak most olvad el a ho utoja. Holnapra mar 17 fokot mondanak, orulet. Keddre meg visszajon a zimanko.
A felev egyebkent nagyon jol sikerult, megint minden otos lett (vagyis A), de vert izzadtunk a vegere. Ugy volt hogy a teli szunetre meg felveszek egy szociologiat, de nem vagyok biztos benne, hogy megteszem; hulla vagyok. Meglatjuk, hogy alakul.
Addig nezzetek meg a bandat. Az elso kepen Bubu orvendezik Erzsi csomagjanak. Erzsikem, minden telitalalat volt! csudaszepek a belyegek is. Volt am helikopteres is, nem tudom, latszik-e a kepen. Az a karacsonyi Lindt csoki valami szenzacios! Erzsi te egy kincs vagy. :)
Aztan a kutyakrol van par kep a karacsonyfa alatt, ott nyomulnak ezerrel. Farol majd csinalok szebbet is, csak a rendes lencsem megpusztult, ezek a Nyul gepevel keszultek. De allitolag az Angyal majd hoz nekem uj lencset, aztan lesz hurra. Kintre jo a tartalek lencse, szerintem szep kepeket csinal, csak azon nincs zoom, de sebaj, a gyerkocok rohangaltak, nekem csak allni kellett, elobb-utobb bejottek a fokusztavba.


Holnapra a program hogy mezes puszedlit csinalunk, aztan delutan elmegyunk a botanikus kertbe meg setalni. Andras vegre eljut tan az edzoterembe is, mar eg a vagytol. :)) En inkabb a sutiken gondolkodom, meg futok a gyerekek utan egyelore.

0 comments: