.

Tuesday, December 10, 2013

Ha mar a vizsga elmaradt

Tehat ma lett volna a Nagy Nursing vizsgam, de a reggeli havazas miatt eltoltak egy hettel. Egesz delelott frusztaltan mentem a lakas egyik sarkabol a masikba es puffogtam hogy ez milyen gaz mar, vegre felkeszulok, ejfelig tanulok, stresszelek, erre hajnali otkor ugy dontottek, hogy ma egesz napra bezar minden. Hogy akkor most 17-ig nem lesz nekem szunetem, es egyebkent is rohadjanak meg. Aztan vegulis delutanra osszeszedtem magam es miutan az edzoteremben lenyomtam 45 percet, kiduhongtem magambol az egeszet, es rajottem, hogy vegulis rajtam mulik, mit csinalok az extra idovel. Igy aztan a gyerekekkel szankoztunk, atjott Abi es az apukaja, epitettunk hoembert, es tok jol ereztuk magunkat. Este elmentunk vegre dokihoz is, mert mar halaadas ota kinlodok ezzel a franya megfazassal, es meg mindig tele vannak a mellekuregeim, sot reggel a szemem is tiszta trutyi volt mar napok ota. Miutan onnan hazajottunk, Andras kerdezte, nem akarunk-e egyutt hazi szaloncukrot csinalni, ugyhogy meg az is belefert.
Igazan jo kis nap lett! A szaloncukrok most az Andras kocsijanak a csomagtartojaban hulnek. :-)) Mert hideg helyen kellett legyenek, es a hutobe persze nem fert be a bazinagy hungarocell cucc amire fel vannak szurkalva.










0 comments: