.

Saturday, December 5, 2020

es december

 Marha kreativ vagyok a cimekkel, mi?

Naszoval.. a mai napon 

1.,nagy orulet kozepette rendet (vagy majdnem) csinaltunk a gyerekekkel

2., talalkoztunk Lidiaekkal es vagtunk karacsonyfat

3., sutottem mezeskalacsot, hogy diszitsunk a gyerekekkel, de mire odajutottunk volna, elfogyott

4., sutottem zsemlet, ettunk szenzacios fustolt pulykas szendvicset belole; dupla adagot sutottem, maradt harom.. estere mar csak 2.

5., feldiszitettuk a fat

6., eletemben eloszor szappant csinaltam, de har mar nekialltunk, hat egybol mindenbol a legjobbat: hazi kecsketejes, bio-olajos szuper szappan lett. Egyelore nem tunik nagy valaminek ez a szappanfozes, ha ez tenyleg jo lesz, csinalok meg. Ez epp fenyo es narancs illatu, karacsonyra; tettem bele levendula viragokat is. 

Holnap az a terv, hogy segitunk onkentes alapon megtisztitani egy kirandulo osvenyt a Shenandoah parkban; suvito szelben, nulla fokban, mert mi igy mulatunk, ha!






















0 comments: