.

Monday, April 17, 2017

Husveti mise es egy seta az azaleak kozt

Van am uj fenykepezooooom. trallala. (Tudom irtam mar). Naszoval es allitolag en fogom fotozni az elsoaldozast, szoval ugye le kellett tesztelni a gepet, hogy mukszik templomban, lehetoleg vaku nelkul, mert az engem is zavar, mikor valaki vakuzik. Szoval ime; szerintem nem rossz. Ezeket 5000-es ISO-val csinaltam, ami a regi geppel total szemcses lett volna.


  95 eves pap bacsi.




 Elsoaldozasra keszulve.


Mise utan mindenki gyertyat akart gyujtani.









A nagy templom fent; rengetegen voltak, husvet vasarnap leven.



Andras az apacakkal. :))

Nini, a biboros (?)

Elmentunk utana az arboretumba, nyilnak az azaleak!




De barmilyen szepek a viragok, Bubuek szerint ezek a bekak voltak a legjobbak a kis toban.




Odass, mekkora beka!




EKKORAT fogtam.






Az amator termeszetbuvar es ujabb lelkes baratai.


 Samu sem hisz a szemenek.

 Komamasszonnyal :)

Vizitunderke.

























Szep napunk volt, na. :)

0 comments: