.

Thursday, November 11, 2010

Egy szep nap

Ma veteranok napja leven, nem kellett bemenni egyikunknek se dolgozni, igy egyutt toltottunk egy jo kis napot a nagyszulokkel. Ha rajtam kivul nem lenne mindenki megfazva, szinte idealis nap lett volna. :-)) Gyakorlatilag fozesen kivul csak jatszottunk bubuval, meg delutan elmentunk egyet kirandulni. Ica is jott, Janos viszont kihagyta, annyira cudarul meg van fazva; azt mondja tobb mint 15 eve eloszor, dehat ugye ezek a washingtoni virusok...



Este tisztara igy nezett ki, hogy Bubu, amint hazajovunk alszik egyet; de ahogy kiszalltunk, maris inkabb rajzolni akart, persze kinn, kretaval, nem am bent. Na gondoltam, jo, akkor kivittem az almaspitebe valo almat, es az autofeljaron pucoltam meg kabatban, mig o fel-ala rohangalva kretazott. Mire kesz lett az alma, mar o is be akart jonni, aztan ki is dolt egy orara. Na mire felebredt, beraktam a pitet, es csinaltam a karibi babot. Tiszta szerecse, mert eleg nyugosen kelt, semmi se volt jo, meg a csokit se fogadta el, de a papaya lattan flecsillant a szeme. Aztan benyalt egy egesz hihetetlen mennyisegu mimindent, amit a babhoz hamoztam: evett a papayabol, aztan a mangobol, a citrombol (magaban, nyersen eszi mint az almat, mi nezni se birjuk), aztan falt melle zoldpaprikat, narancsot, ananaszt, vegul odaallt a hutohoz, hogy neki erre feltetlen meg epret is kell enni. Hat nem mondom, gyur a napi vitaminra.
A bab vegul kivalo lett, sikert is aratott, de az almaspitere meg sutotok-pitere mar senkinek se volt kapacitasa. Nem baj, jol jon az majd holnap, ugyse lesz idom fozni, delre kinn kell lenni a repteren. Akarom minden esetre vinni a laptopom, hogy tudjak onnan is orni, meg foleg hogy legyen mire letolsem a kepeket.
Szombaton tervezzuk, hogy megnezzuk Los Angelest, ha mar arra jarunk; remelm tudok majd olyan full tipikus "Hollywood" feliratos kepet is csinalni. :-D
Varom is a dolgot, bar az a teny hogy 5 ejjel nem latom Mokust, azert elegge levesz az elmenybol.

0 comments: